Gå til innhold

noen som har prøvd noka dietten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

om jeg blander som det står blir den så tjukk at man ikke klarer å få den ned. men naboen her sa jeg kunne ha i litt mere melk enn det som stod så den ble litt tynnere.

gjør ikke noe det???

funker denne dietten forresten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne.....

Skrevet

Prøvde den, bestemte meg og kjøpte flere esker på engang. Hadde ikke smakt den. Syntes den var så gyselig at det endte med at jeg måtte kaste eskene. Kunne alltids gått ned av den dietten, men det pga av at jeg da ikke hadde fått i meg noe.... Hehe, brakk meg av den.

Skrevet

he he:) jeg har jordbær her. den går til nød ned, prøvde vanilje istad og den var egentlig ganske god:) ja ja får se om det funker da. men må blande i 1dl mer melk enn det som skal for ellers må jeg tygge den.hi hi:)

Skrevet

Jeg har prøvd den, funker fort og bra. Jeg skulle ikke bli tynn, bare bli litt mer definert, få bort LITT fett og noen få kg (derfor erstattet jeg ikke alle måltider med det).

Kjenner andre som har brukt den, kjempefornøyde, går fort og "behagelig" ned i vekt, får mer energi, slipper å sulte seg slankere osv... Går ikke opp i vekt etter å ha brukt den heller.

Når det gjelder konsistensen. Bruk vann i stedet for melk!! Evt litt mer enn det som står på pakken også (eller mer melk hvis du vil ha melk i, men da blir den automatisk mye tjukkere). Jeg syns hvertfall vann er best i, den blir nesten litt friskere også. Ikke noe problem å drikke.

Ei venninna brukte stavmikser, ikke gjør det hehe. Da blir det mousse nesten hehe.

Jeg bruker sånn shaker (sånn man bruker til proteiner osv til styrketrening). Eller man kan bare bruke visp, den klumper seg ikke.

Gudd løkk! (beklager skrivekløen min i dag, nå har jeg skrevet en masse på denne om en diett og om rundkjøring...jaja)

:)

Skrevet

Det eneste jeg kan tenke meg da, er jo at du får i deg noen flere kalorier. Men det skader jo ikke, for det er jo en lavkaloridiett.

Jeg har gått på NOKA dietten i 2 uker. Det smaker greit de første dagene, og så blir det værre og værre og værre...

Etter 2 uker ble jeg dårlig, så det stoppet seg av seg selv. Ville ikke anbefale den dietten, men tror allikevel den er bedre enn tilsvarende pulverkurer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...