Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 jeg skrev opp han som jeg mener er far til mitt barn.. han har nå vært å tatt dna prøver men den viser at han ikke er.. jeg kan ikke skjønne d. kan to leger ta så feil med terminen? men jeg tror kanskje han har sendt en annen en til å ta den prøven med falsk bevis,han har sagt hele tiden at han ikke skal a noe med den ungen fordi han fikk en unge med ho han r sammen med nå og mellom de er d en mnd,så han er kanskje redd for at ho skal få vite noe. jeg bare syns at minn sønn ligner så mye på han..
aman32 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Tror nok resultatet stemmer ja. Vi måtte begge vise legitimasjon når vi var hos legen å tok blodprøver.....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hei! Det er jo en måte å finne det ut på, be den andre evt. kanditaten til å avlegge en blodprøve så finner du jo ut om hans dna matcher barnet ditt. Men vet ved terminberegning er to uker pluss minus feilberegning, Men er det større mellomrom enn dette da du var med en annen, ville jeg begynt å lure.. Det er skikkelig sleipt om han har gjort dette mot deg og den eventuelle ungen sin. Lykke til og håper det ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 jeg tror faktisk han kan være så sleip bare fordi at ikke ho skal vite noe.. tenkte jeg skule ringe saksbehandleren min å si d er bare en tanke som slo meg..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Hvis du kun har vært med denne personen så burde jo saken være grei.. Jeg hadde også ringt saksbehandleren om det er reell mulighet for han har gjort noe slik!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 men vet du hvordan d blir gjort igjen da..? han får jo sikert en ny innkaling,men jeg kan jo ikke vite om d er han som går igjen. hvis d skulle vise seg at han har sendt noen andre
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Når jeg var og tok dna prøver gikk vi alle tre samtidig til sykehuset. Det kan du jo kreve at du blir med å ser at det er han som tar den.
Mamsen86 Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Det er jo ganske strengt det der da. Man må jo ha med legitimasjon, og legen skal jo underskrive på at han har sett legitimasjonen og at det er samme fyren som er avbildet i førekort/bankkort/pass som sitter fremfor han, liksom.. Det er jo ikke sånn at man har med seg tiss hjemmen i fra! Hvis ikke han, *blæh*, faktisk var så næææsty å tok med seg litt tiss fra bestekompisen i baklomma lissom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå