Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 han er ikke seg selv i dag..ligger bare på sofaen i sin egenverden , eller sitter på verandaen og røyker..skikkelig slapp med andre ord
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 han leker og tuller masse med mini hvertfall, det er en fin ting
Honningmelon Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Er ikke helt meg selv i denne varmen jeg heller :-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Send over litt varme hit opp da, her er det 7 grader og regn! =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå