Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Med masse vann i beina....regner med det r pga varmen , men har plutselig fått masse vann i beina, får ikke sove pga det, og det er veeeldig ømt i føttene.....:/ Det er vel ikke farlig ? Er jo litt beskymra for sv.skaps forgifting å sånt.....hva andre tegn får man forresten da ? Håper noen kan berolige meg litt.....er forresten 38+4 i dag....På forhånd takk!!!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke men vann har en tendens til å opphope seg mer i varmen.. Ta en sjekk hos legen da vet du .-)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 hei hei. jeg har også fått masse vann i beina i dag. måtte kjøpe meg sandaler i str. 43,5(!!!!!!!). hehe. men regner også med at det bare er varmen. men er du usikker så ring fødestedet ditt. det andre tegnene er jo høyt BT og protein i urinen. og hodepine har jeg hørt, men det er jo noe som også kommer lett i varmen.
Erisa* Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Vann i beina i seg selv er nok ikke farlig, men det kan være lurt å ha beina så lite som mulig ned. Enten gå (det er forebyggende, for da får du presset blodet opp til hjertet igjen) eller sitt med beina høyt. Stå så lite som mulig, og ikke sitt med beina i kors.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 jeg har selv 3+ i ødem, det er ganske så mye og veldig vondt:S symptomer på sv forgiftning er en trykkende hodepine i panna, kvalme, høy blodtrykk, eggehvite i urinen, ødemer, dårlig form (slapp/trøtt) evt smerter øverst i magen til høyre
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 Okei....takk for svar jenter! Har time hos legen min på mandag, får sjekke det da Legge meg nedpå med beina i været nå da hehe.....takk igjen ! HI
Mariana_K Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Tror det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, uten at det nødvendigvis behøver å være det...! Så det er nok lurt å få det sjekket! Ta det med ro i varmen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå