Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen av dere andre har pakke den jeg, og hva dere pakket nedi.. føler meg helt råd vill jeg.. hjelp!! klem therese..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke pakket enda, men tenkte å ha med tøffler, en stor god nattkjolesak:), noen myke babyklær,kamera,mobil & lader, cd'er som jeg kan høre på når jeg skal føde, fleecepledd til babyen (bamse til babyen?).. så vet jeg ikke mere. Har litt 3,5 under uker igjen. Føler på meg at det skjer før så har tenkt til å ordne den til uken. Er det noe jeg har glemt?

Skrevet

Hei Therese!Jeg er snart i uke 36 og har ikke pakket den ennå, men det blir vel ikke så lenge til:-) Greit å ha det gjort, for en vet aldri hvor lang( eller kort) tid det vil ta. Det er nok lurt å pakke ned toalettsaker til deg selv, mobiltelefon, evnt.kamera, amme-bh,ammeinnlegg, og tøy du kan bruke på sykehuset. Husk at et er lurt å ta med noe komfortabelt for det er ikke sikkert du riktig ennå kan komme inn i jeansen du brukte før du ble gravid=)Så kommer jeg også til å pakke ned litt tøy til babyen, syntes det er koselig å kunne ta på han eget tøy, selv om du får låne trøyer og tepper på sykehuset.Bleier til den lille får du også der.Noen ting kommer jeg til å vente med å legge oppi bagen helt til slutt(slik som toalettsaker jeg bruker nå)men skriv en liste over hva du ønsker å ha med, så kan du krysse av etterhvert.

Skrevet

he he.. tusen takk.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...