Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror ikke jeg skal begynne på d denne gang jeg..men er usikker.. fikk veldig mye vann i kroppen da jeg startet på de sist...

noen andre som velger å ikke ta slike kapsler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hørt om det forrige gang, men da hadde jeg litt svake rier, måtte få hormondrypp for å hjelpe til. Jeg tror at livmoren ble for sliten til slutt, og at det kan ha hatt sammenheng med at det endte i haste ks. Selvfølgelig helt hobby-diagnostistikk fra min side, men da jeg hørte om disse bringebærene ble jeg veldig glad!

Men ikke lysten på mer(!) vann i kroppen, herregud!

Skrevet

Jeg hadde ikke hørt om disse kapslene før jeg kom inn hit jeg...tror kanskje jeg lar vær, har født 3 ganger før uten, så tror jeg satser på det denne gangen også:-)

Skrevet

nei har så mye vonde og ubehagelige kynnere,hatt det leeeeeeenge så tror denne livmora e godt trent no

Skrevet

hm.. vet ikke jeg... virker de da?? hehe.... kanskje vanskelig å si... men tror kanskje jeg dropper det...

hvor mye koster de??

Skrevet

Jeg har brukt dem. Men nå er jeg fri (trudde aldri jeg skulle bruke en hel boks) Og har ikke født enda. Men men, kanskje de hjelper, så da så. En boks kosta 180 kroner trur jeg. Jeg begynte forsiktig og økte dosen etterhvert. Er hoven i beina, men trur ikke det har noe med dem å gjøre.

Er forøvrig to dager over termin nå.

Skrevet

Nok! Rundt 200 kr.

Skrevet

hm... også må man sikkert kjøpe det flere ganger.. vel, vi får se ;o)

Skrevet

eg begynte på dei i går, men har ikkje kjent noken vonde kynnera enda, men eg trur eg har kynnera som ikkje e vonde for eg kjenne magen stramma seg veldi til tider.. går de and å ha kynnera som ikkje e vonde foresten..?

Skrevet

....og eg veit enda ikkje kva dessa bringebærkapslane er godt for?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...