Brenda med 2 ute Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Kan ikke sitte eller stå opp uten at det føles som at magen skal sprekke snart. Ikke i den nedre delen, men i den øvre. Føles som at magen detter av snart og kan bare ligge på ryggen framfor vifta i dag, sliiitsomt. Får ikke trekkt pusten og ribbeina knuses. Jesus er bare i uke 31, men siste uken har kulen vokst og vokst for hver dag som gått. Jeg får jo ikke plass med mer nå jo=) Hehe, takk goooode gud for vifta jeg fikk i går=()
lemontree Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 høres ut som han er litt greiere denne gangen da, sist ga han jo ikke dama si mer enn et esel å dingle på, og fullt herberge... full sympati, kanskje det hjelper når han etterhvert synker litt...?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 hehehehe må le av dahlm altså :-) :-)
Brenda med 2 ute Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Lol ja hahaha, han har kansje gitt noen fordeler nå ja=)
Xenaen Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Huff, stakkar deg da! Det er ikke noe særlig. Trur jo magen utvider seg i varmen og (hehe...)
Brenda med 2 ute Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 Takk takk, men det er bare og bite down og hålle ut ca 10 uker til hahaha, jeg ler når jeg leser det. 10 uker... Neste gang satser jeg på og bli gravid i slutten av august;) Så er bebien ute til våren og man kan nyte sommeren sammen, om jeg er så heldig og få fler en et barn. Men nå får vi ta den 1e først så får vi se hvordan det ligger an Nå skal jeg være en flink jente og slutte og klage, det finns folk som har det værre en meg. Ha en fin kveld a jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå