♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Yes, har fått meg jobb...så glad... Så det blir kontrakt skriving til uka, og starter vel 1 juli, om ikke før...hihi Da kan vi lage baby helt vilt nå..hehe
Måånestråle Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Juhuuu! Gratulerer. Da ordner det seg nok snart med spire i magen også, skal du se..! Lykke til, både med den nye jobben og med prøvingen!
Miraculix Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Grattis :-) Hvordan går det med deg nå? EL tider eller?? Stoor klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 Hehe...Hadde EL på dag 12, altså den 7 tror jeg det var..Torsdagen=o) Fikk skikkelige smerter mens jeg var på Strømmen Storsenter... Ekkelt... Så det stemmer også med FF...så er spent på om det klaffet denn mnd,...Hadde sex på dag 10, to dager før EL...Håper det holder...menmen, har det ikke travlet...
Miraculix Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Oj, hehe, da blir det noen spennende dager fremover da jo :-))) Håper det klaffa jeg, så slipper du å vente i all evighet!! :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 hehe... Ja håper jo selv da...Har ikke spes lyst å gå høygravid om sommeren en gang til... Men har jo ikke travelt akkurat...hihi... Er skikkelig spent på deg jeg nå...hihi
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Hei damen!!! Det var lenge siden! Ser du har fått overtalt gubben!! Kuuult!!! Kanskje vi kan gå gravide sammen da? Hvis jeg noen gang blir det... Hehe.... Så bra du har fått deg jobb da!!!!!!!!!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2007 Jo da...du blir gravid nå du=o) hihi...Lenge siden sist ja...Er jo på msn, så er bare å klikke seg inn...jeg tør ikke...hehehe... ja er spent om det klaffet denne mnd...hihi..ikke hastverk da...men bare veldig lyst..=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå