Mariana_K Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Har en gjennomsnitttemperatur på 27 grader i leiligheten! 35 grader i skyggen på verandaen!!!! Holder på å renne bort her... har sovet to hele timer på dagen fordi jeg er helt utslått!!! De sier man ikke skal klage på varmen, men mener det er vår rett som gravide når det er SÅÅÅ varmt! Og butikken var nesten tom for is!!!! Orker ingenting.... I morgen blir det bading hele dagen, om jeg skal overleve!!! *sukk*
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Ja....helt forferdelig..Pluss at jeg har en liten gutt som også krever sitt og han også stakkars er helt ferdig om dagen
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja helt ufordragelig sykt....har fått røde prikker på armene og bringa og klør som bare det. Så driver og smører meg med alovera gele .
Mariana_K Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Nettopp tatt en kald dusj....og nå spiser jeg is! Men er like varm igjen....hehe!
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Over 30 grader i skyggen er fullstendig uholdbart! :S Har igjen bare 10 dager til termin nå, så det står over. Men med 3 barn til i huset så er det ikke lett å slappe av så mye heller. Lengter etter et svømmebasseng. *drømme*
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Samme her.....sov ingenting i natt, kùn 1 time fra 0800-0900 =`( Takk at jenta mi er hos tanta si...der har hun det hvertfall kjekt, jeg er såååå redusert!! Gleder meg til han kommer....men tyyyypisk at jeg skal gå over termin nå som det er varmt.....har gått opp 5 etag i dag , 2 ganger....i håp om noe kan skje....og vaska, selv om jeg egentlig ikke klarer det...! Nei, lille venn....må du komme snart, mamma er sliiiiten!! Så dere er IKKE alene.....:`(
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Vi må få lov til å klage litt syns jeg. Har aldri reagert på varmen, og har taklet 45 + i andre deler av verden uten å være i nærheten av hvordan jeg reagerer her i år. Til vårt forsvar kom varmen brått, og det i fra kjølig forsommervær. Jeg har ihvertfall ikke akklimatisert meg enda:o) Ps. Veldig deilig å stikke hodet inn i fryseren for å puste inn litt kald luft. Hehe...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har heller aldri reagert på varmen. Nå kjenner jeg hodepinen komme tvert jeg sitter i solen/ute. Må finne meg en caps snart og kjøpe parasoll så vi får litt skygge. Ikke antydning til vind heller. Liker ikke å klage på varmen, men kjenner dette kan bli tungt etter hvert. Stor honnør til dere som snart har termin/gått over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå