Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 ...spurte jeg for en stundt tilbake, og fikk mange tips. Gutta mine er ikke glad i salat, men vil gjerne at de får i seg litt spinat. Denne langhelgen har jeg huset fullt av barn, og på menyen: - Fiskeboller i grønn saus. Hadde frossen, hakket spinat i og moset det med en stavmikser til sausen ble monster gørr grønn. Stor suksess, og takk for tipset:). - Taco, med finhakket tomat og spinat i sausen. Fungerte kjempe fint. Hadde restene i grove taco horn. I morgen er det lasagne, og jammen skal den ikke lages med grønn saus den også Tusen takk for tips!!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg synes at frosset spinat smaker helt h****, men friske blader(som salat) er godt.. Brukes på samme måten.. Kjempe godt i omelett faktisk..
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Spinat smaker bare så ufyselig! blæææææææææh! ;o) Men sunt er det jo. Jeg spiser MYE heller brokkoli! Og persille =) Elsker persille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå