Gå til innhold

Selvbruning av legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd den den Natusan gule body lotionen med litt selvbruning i- men blir jo så jækla skjoldete av det. Trodde først det var jeg som hadde dårlig tid når jeg skulle brune bena til forrige helg da jeg skulle ut....

Men samme skjer idag, endte med at jeg etter å ha tatt det på igår måtte skrubbe det bort i dusjen. Har brukt sann peeling, er kun leggene jeg bruker det på. De har ikke hår (fjernet med epilator) så fatter ikke hvorfor.

Noen som evt har bedre erfaringer med andre merker? Synes også den er litt sticky på beina, man merker at den er på. Ikke sann som vanlige kremer som trekker inn i huden...

Og når vi er inne på tema, kossen klarer mange å få sanne glinsende bein om sommeren når en går med skjørt eller korte bukser? Er det noen krem man kan ha på eller, ka e det eg har gått glipp av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.........

jeg vet, det er ikke lett å få det jevnt nei! Men det er viktig å bruke peeling FØRST, slik at du får bort alle døde hudceller (spesielt på knær og ankene). Så ha på en vanlig bodylotion slik at huden er myg og smidig og "hydrert" før du har på self-tanneren. Glinsende ben tror jeg kommer som en følge av velpolert og velhydrert hud, men der finnes enkelte "shineprodukter" man kan smøre seg med!

Jeg har prøvd Nivea sin nye, den gradul tan bodylotionen.....kjempe fin, bygger opp farge over flere dager! Lykke til!!

Skrevet

Loreal sin bodylotion med gradvis selvbrunende effekt er fin. Du blir ikke gul og bruningseffekten er så gradvis at du får ikke skjolder. Men du må ha litt tålmodighet da, for man blir jo ikke brun over natta :-) Og så har den bittelitt glitter i seg, så du får glinsende ben ;-)

Skrevet

Loreal sin har jeg ikke sett, ka heite den?? Koss ser flasko ut og ka koste den sann ca??

Skrevet

L'ORÉAL nutribronze.

Sånn diger tube-flaske som står på hodet (godt forklart....??) og den er bronzefarget i flere nyanser. Den finnes for 2 hudtyper (lys og normal tror jeg). Husker ikke hva jeg betalte, men koster vel omtrent det samme som Natusan, Dove osv.

En annen fordel med den er at den ikke stinker!! Jeg har blitt så var på lukter, og dette er den eneste jeg har funnet ut at jeg kan leve med å ha på meg :-)

Skrevet

Body Shop sin selvbruningskrem kom veeeeeldig godt ut i test. Bruker den selv og er kjempefornøyd. Inneholder heller ikke veksthormoner som Dove og L'oreal gjør. Vet ikke om det er i farlige mengder, men jeg ombestemte meg ihvertfall i forhold til merker så fort jeg hørte om det.

Skrevet

dove sin er god og lukter godt også. natusan sin stinker..

Skrevet

Lukta vondt gjorde jo den Natusan og, men den jeg prøvde først- da den kom først i fjor. Hatt den siden da, da resultaten ikke ble så bra.

Men de andre som er foreslått her er sann Lotion med litt selvbruning i, ikke bare selvbruning- som er mer intens... Litt dårlig forklaring- men håper dere skjønte den. Lotion bladet med selvbruning, ikke bare selvbruning....

Skal bare bruke den på leggene/beina, da de ALDRI blir brune- selv om overkroppen blir det. Sikkert flere med samme problem......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...