Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Håper vi ikke finner noenverdensting, så slipper jeg å dra med meg flere ubrukelige ting inn i huset!! ;o) Ha en fin lørdagskveld i Norge.
piano♫ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hehe...når du oppsøker det, regner jeg med at du er litt i shoppinghumør likevel ;-) Ha en riktig fin kveld/dag du også!!
~Snublefot~ Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hvordan har du tenkt å få en garasje inn i huset? ;p
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Gikk forbi ett slikt skilt i dag her i oslo, og jeg spurte sambo, er det GARASje salg eller er det garasje salg liksom haha...
hva nå? Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 når jeg var på ferie i oregon så var jeg masse på garasje salg.. var ikke vant til det og det var kjempe gøy. kom hjem med masse rart, uff
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 Skal vi se... #Leke tilminsten som lagde mange rare lyder: 50 cent #Lampe til å henge på terassen i NC:5 dollar #To flotte par gardiner: 3 dollar #Bethlehem julelandsby for å sette lys i:1 dollar #11 fine krystall vinglass:2 dollar #Treskap:10 dollar #Pingvin til søsteren min som samler pingviner:25 cent #Ei hel eske med 5 julekranser for å henge på døra:50 cent (!!) (blir engang jul igjen...) #Kjempefin hvit bomullsduk:1 dollar #Småtteri som 9 åringen plukket ut:gratis #Bok til 9 åringen med mange fine forslag til ting å finne på på bilturer:50 cent ...hm...jeg lærer da aldri! Godt mamma ikke er her nå. Hun hater at jeg drar mere inn i huset! hehe Hun har nå rett!
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Ville bare si at de vinglassene jeg kjøpte er kjempeflotte! Etter å ha sendt dem gjennom oppvaskmaskina,kom de ut skinnende pene og rene, og de ser veldig "dyre" ut. Tror det er ren krystall. De er franske, og veldig spesielle. =) Må jo få tro jeg har gjort et varp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå