Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 no e det såååååååå vondt i beina mine fordi det e såååååååå mye vann i de...å enda e det 38 daga igjen til termin??sukk...hvordan skal dette ende?"glad" i allerede e sykemeldt,så slipp i å styre med det no...
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 har d på samme måte..har verken ankler eller noe,allt går i ett..fingrene er oxo vonde..kjenner d veldig godt nå siden jeg springer etter lillemann oxo..har termin om 31 dager jeg da men håper jeg føder litt før... for dette er smertefullt:O(
M@mm@ Mi@ Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Skjønner hva du mener, opplevde ikke dette før i dag, men fy jeg hadde ikke trodd det skulle gjøre vondt i tillegg til at det bare ser forferdelig domt ut! Prøver å ligge med bena høyt, men da blir jeg jo bare kvalm! Håper det bare er varmen...har ikke fått vann andre steder enda..*bank i bordet*
M@mm@ Mi@ Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Har forresten 43 dager igjen..leeeeeeeenge! Åssen skal denne sommeren bli??
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 uff ja...så denne ungen e velkommen 2 uka før,hadde aldri trudd i kom te å si det,men det håpe i...e så sliten i både rygg og mage...har så mye kynnere å(vonde)..........skikkelig syte dag idag,...må få lov til det å av og til :-)
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Har dere prøvd støttestrømper? Jeg er blitt avhengig av det. I går skulle jeg på grillparty og gikk mes skjørt (og da ikke støttestrømper:) - natten har vært en lidelse!! Tok på meg støttestrømpene i fire-tiden i natt, og ble straks bedre!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Det er deilig med støttestrømper men ikke i denne varmen........ De' æ'kke greit å væra feit!!!! Tihihi:p
77modell Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Joda støttestrømper er bra det! MEN har ikke sjans å få de på lenger......... Beina ser ut som stokker, å er vonde som faen. Kjenner ut som huda sprekker om jeg rører på de.........
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Å, som jeg kjenner meg igjen i det dere skriver!! Det er helt forferdelig. Jeg klarer omtrent ikke å gå på beina. Anklene fungerer jo ikke!! Huden har begynt å sprekke og i "valkene" har jeg fått gnagesår. Og det blir verre for hver dag som går. Har 6 dager igjen til termin, men håper virkelig ikke jeg må gå så lenge, eller, gud forby, på overtid!! Og dere stakkarene som har enda lengre igjen...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå