Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hva synes dere om navnene Magnus og Marius? Er de for vanlige eller hva synes dere? Tenker selv litt på at de er for vanlige, men samtidig liker jeg dem, også med tanke på å kalle opp... Hvilket av navnene liker dere best?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Synes begge to er fine navn! Men Magnus er vel litt mindre populært nå for tiden, enn Marius? Hadde valgt Magnus kanskje.
lemontree Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Synes Magnus er fint - men det er kanskje også fordi Marius var så vanlig da jeg var liten - synes halve barneskolen dukker opp på netthinnen min når jeg tenker på det navnet - hehe Kanskje du ser hva han "er for en" når du har ham der? Sånn hadde vi det - vi hadde et knippe navn vi gikk og tygget på, og så kom han, og var bare en Åsmund... Fine navn uansett!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 synes Magnus er fint, og har vurdert det selv....men samboer nekter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå