Gå til innhold

Værsågod bare forsyn dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som irriterer seg grønn over alle kjente (og mindre kjente) som skal bort å plukke på magen??? Føler meg helt antastet jeg! Det er vel ikke fritt fram selv om jeg er gravid??? Faen ass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig med deg :)

Superirriterende at alle skal ta på magen hele tiden..... Til og med kundene på jobben er borte å kjenner på magen min.....

Skrevet

Har ikke opplevd så mye av det jeg, men når det skjer så synes jeg det bare er koselig - er såååå stolt shuh =)

Skrevet

Ja,man føler seg litt "allemannseie" når man går med en struttende mage!En venninne spurte meg faktisk her om dagen om hun kunne kjenne på magen min, noe jeg satte veldig pris på. Kan kanskje ha noe med at hun akkurat har vært gravid selv og vet hvordan det er.Syntes personlig det ikke gjør så mye om noen har lyst til å kjenne, men når det er mindre kjente er jeg enig at det er vel drøyt og ikke minst frekt!Det er jo tross alt kroppene våre og ingen går vel rundt å kjenner på magene til ikke-gravide?

Skrevet

Jeg syns de fleste som tar på magen min spør først.. Og det syns jeg er helt greit!!:-D

..men har ikke blitt spurt av folk jeg ikke kjenner - og tror heller ikke jeg hadde likt det!

Skrevet

Så lenge folk spør meg først, syns jeg det er ok (og hvis jeg kjenner dem!!)

Men når fremmede kommer bort til meg når jeg er, ja f.eks på hennes&mauritz el noe, da bare kjenner jeg det koooooker inni meg! Overreagerer sikkert, men det er MIN kropp, og når det i tillegg er en totalt fremmed?? Nei, snakk om frekkhet! Jeg ville ikke fått meg til og gått bort til en femmed for å ta på magen hennes!

Skrevet

Enkelte tror at en gravid mage er allemannseie. Og etter fødsel er vist det mest interessante for alle å vite om du har nok melk. Mulig jeg er rar, men det syns jeg er litt personlig. Og fremmede kan komme rett opp i puppene på seg for å se når du ammer. Noen eier ikke skrupler...

Skrevet

da jeg venta førstemann fikk jeg helt spader av at folk plukka på meg. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det er helt greit nå. Ikke min kropp lengre - bare en jeg har til låns. Men jeg tar aldri på gravide sjøl, fordi jeg vet hvordan det kan føles. Og magen er jo litt privat - det er liksom ikke handa heller.

Så jeg tar den oppmerksomheta imot, og tenker at det sikkert er veldig koselig for dem å kjenne. Kanskje har de ikke vært gravide, kanskje savner de det.

Skrevet

Faktisk ingen som gjør dette på meg.. hm... unntatt mamma og mannen min da, men det er jo greit...

men skjønner at dere reagere på det.. blir plutselig litt allemanseie ;)

Skrevet

Når venninner av svigermor (som jeg nesten ikke kjenner) omtrent ikke enser meg, men stikker armen inn i bilen gjennom en åpen rute for å kjenne på magen er det nok! Alle på jobben skal også plukke. Hjemme koser typen (som han jo må få lov til), men jeg føler virkelig et behov får å få være i fred nå. Det er MIN kropp! HI.

Skrevet

Hehe... Har hatt et par bli tatt-på-magen-opplevelser som jeg har reagert på, men den drøyeste utspant seg hos veterinæren da jeg skulle kjøpe mer kattemat.

Jeg sto ved disken og skulle betale. Hun som jobbet der tok nærmest sats og la seg tvers over disken på magen for å rekke fram til magen min. Instinktivt gikk jeg et skritt tilbake for ikke forsto vel jeg hva dama drev med. Hun rakk såvidt frem til magen min og gnukket hardt og lenge opp og ned på den med begge henda mens hun med tullete babystemme sa:

"Næmmen, hva er det som skjer inni her a"?

Jeg så sikkert helt himmelfallen ut der jeg sto med munnen på vid gap, men jeg mistet helt taleevnen. Det var ikke før etterpå jeg innså hvor drøyt det hadde vært. Nå ler jeg av det, men skjer det igjen går jeg inn bak disken og gnukker dama på rompa med begge henda før jeg går ut.

:o)

Skrevet

hahaha, den trengte jeg. Ler meg ihjel minnies baby! Den skal jeg jaggu ta neste gang!

Skrevet

LIGG UNNA--MIN MAGE!!!!!!

Fordar det ikke... Er stolt over magen, men her i gården er det bare se, men ikke røre!!

Skrevet

Kansje man skal skaffe seg en t-skjorte med det påtrykket.

Skrevet

HERREGUD dere overdriver-og dere fortjener ikke at folk gleder seg MED dere!!!!!!!!

Hva søren er galt i at folk kjenner på magen da? Det er ikke DEG de kjenner på,men babyen...

Egoister...

Skrevet

Synes det er helt greit at folk tar på magen min jeg, hvis noen grafser meg i sideflesket når jeg ikke er gravid derimot....!!!

Skrevet

Hihihihihi,ja DET blir noe annet!!! hehe...

Skrevet

Prøver du å si at jeg er egoist fordi jeg ikke fikser at folk bare grafser på meg som de vil?? DET ER DA FOR F.. MIN KROPP!!! Ingen har rett til å ta på meg som de vil!

Skrevet

Jepp, og særlig hvis man stille og forsiktig sier til mannen sin "kjenn her, den hikker!" og da skal jo ihvertfall alle bort å plukke!

I tillegg kommer alle de velmenende spørsmålene om "hvordan går det?" fra folk man aldri har møtt før... De forventer liksom et greit "joda det går veldig bra" til svar, men hva om det faktisk ikke går bra i det hele tatt? Skal man da ramse opp alt som er kjipt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...