Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 enkel begravelse, helst urne og en enkel bisettelse så han kan få av morsarven sin og bruke pengene på familien sin. Vi har faktisk vært så "forferdelige" at vi har sett på aktuelle urner allerede nå.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Koster endel å bli kremert. Er du sikker på at det er noe igjen når hun dør? Kanskje hun vet hvordan dere tenker og bruker opp alt før den tid.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 du er fanden meg kvalm, håper sigermorra di lever så lenge at dere er på gamlehjem.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 HI, har det falt deg inn at DU kan dø først?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Håper det for din skyld er en provokajon for å få en diskusjon. Ellers ville jeg funnet en god terapeut hvis jeg var deg. For da er du ikke noe annet en en ondskapsfull person. Adferdsavik. Det erikke sikkert at den beste psykiatriker kan hjelpe deg. Kan hende er det den typen avik som er medfødt.
Northernlights Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Et godt eksempel på hvor ond man kan være mot hverandre =( Denne var stygg. Ikke mer og si om det.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Enig! Men se på de svarene hun får: Ikke mange som er enige! (og det er jo BRA!)
Dailis Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Hvordan kan du lire av deg noe slik? Jeg håper ikke dette er alvorlig ment.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror faktisk enkelte er så stygge som HI er..så dette er ikke overraskende. Det finnes mange sider på nettet med priser på både urner og kister. Dyrt å dø :-( De gamle skal dø,men de unge KAN dø. Så her skal man jammen passe seg,for ikke å møte seg selv i døra. Det kan jo faktisk hende at det blir svigerforeldrene som til syvende og siste må velge urne/kiste for de unge. Så man skal jammen velge sine ord og sin tankegang med stor forsiktighet, HI!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Hva skal man si til sånt....HORRIBELT!! Vi er i situasjonen at begge foreldrene til mannen min er døde, og vi synes det er forferdelig trist, og det gjør meg ekstra sint og trist når jeg leser at noen faktisk ønsker svigerforeldre/foreldre døde...ja, for det er jo det dere ønsker høres det ut til!
stavangermamma3 Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Dette innlegget må jo ha blitt skrevet for å provosere, ingen som skriver noe slikt uoppfordret-selv om en tenker det (fysj).
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #18 Skrevet 19. juli 2007 http://www.fonusnet.no/Default.asp?Cat=28 For noen priser...............
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 600 kroner for urne, og nesten 20 000 for kiste. Hva ble valget da,HI?
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #20 Skrevet 21. juli 2007 man brennes I kiste, HI... så du må ha BÅDE urne og kiste. Du får forsikre deg mot "ufortutsette utgifter" du da...- men jeg håper hun lever lenge og er lykkelig. Ikke sikket hun er så himla begeistret for deg heller Du er et ondt menneske- mer er det ikke å tilføye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå