Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 I helsiken for noen magesmerter jeg hadde istad, trodde det var tvillingfødsel på gang jeg! Angrer som en hund på at jeg kjøpte kebab der IGJEN igår, for både jeg og sambo ble matforgiftet sist.. Men, vi tenkte, jaja, det _kan_ jo ha vært noe annet enn kebaben sist.. Fysj sier jeg, det her er grusomt vondt, selv om de verste smertene og spyinga er over nu.. *bank i bordet* Så nå sitter hele vennegjengen snart til bords på sommerfesten som jeg har arrangert og koser seg, og jeg ligger i senga med colan min... *buhu*............................
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Men Tonjeeee da!! Lærer du aldri? (hihi) Men uff.. Det høres ikke deilig ut. Ikke spis fra det stedet igjen nå da! Håper du blir bedre til gjestene kommer, kjedelig å være sengeliggende mens alle andre koser seg på festen DU har arrangert:/
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Huff.....stakkers deg! Jeg har aldri vært matforgiftet selv, men det er jo helt grusomt bare å ha omgangssyken, så dette misunner jeg deg ikke! God bedring:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Har lyst til å denge meg selv i veggen altså!!! Aaaarhhgh! Vi skal ikke ha festen her heldigvis... De får kose seg de andre, snufs, blir ingen fest på meg!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Takk.. Det varer heldigvis ikke så lenge som omgangsyken da... Men, magesmertene er bare helt j.........!! Heldigvis over det verst nå!! Lyst til å ringe mattilsynet å be de sjekke den maten der...
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2007 Kebabshappe i byen her... Begynner på C!
Fire småtroll Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Du SKAL faktisk ringe mattilsynet når du blir matforgiftet, det kan være mange grunner til en matforgiftning og de skal finne grunnen.. Det er mange som ikke kan tåle en matforgifning pga sykdom eller andre svakheter, så her må mattilsynet rydde opp. Du må bare finne nr og ringe de, så slipper noen andre å bli utsatt for det samme som dere. Masse god bedring til der begge!
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Usj stakkar deg da! Er det Campino? Greit og vite (o: Får håpe det går fort over da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå