Gå til innhold

Hvor kan man ta dna-tester , da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er meg igjen liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikkemen regner medat du,kan få det gjennom legen din.

Skrevet

Jeg tror kanskje du må oppsøke et labarotorium eller noe. Tror enten sykehus, eller kanskje Fürst?

Skrevet

www.justfuckinggoogleit.com

Hva er det med dibbere og søkemotorallergi?

Skrevet

vanligvis kan du gå igjennom fastlege som tar en spytt/blod prøve som blir sendt inn til laboratoriet ved nærmeste sykehus.

Skrevet

Å du Hi, vet ikke hvem du er................?

Skrevet

nei jeg lurer fælt..

til deg som kaller deg rikshomo - jeg sitter hos foreldrene mine og eier skam nok til å ikke rote rundt i deres history.

Skrevet

... og hva har det med saken å gjøre?

Skriv www.google.com oppe på linja, ta det derfra.

Har vel ingenting med andre sin history å gjøre det, vel???

Skrevet

Ehm. Det er da ingen grunn til at du skal rote rundt i dine foreldres noe som helst for å benytte deg av en søkemotor.

Men for å gjøre livet ditt lettere; dersom personene som skal dna-testes for å bevise/avkrefte slektskap begge er med på det, kan de antagelig kontakte en hvilken som helst lege for assistanse. Dersom det er en person som skal "snikteste" hvorvidt vedkommende er i slekt med noen, er sikkert www.dnatest.no og lignende nyttige. Dog ikke spesielt billig.

Skrevet

Jo absolutt lilja. Sist jeg satt her og søkte på noe saker ble det avduket at jeg kom å bli alenemor snart. Dette fordi jeg ikke tenkte på history men det gjør gamlingene. Litt annerledes da de ikke kan logge inn på Dib nemlig.

Skrevet

Nei jeg la et innlegg litt tidligere ang dette også.. Da svarte Dr-yppert meg.

(glemte i forrige innlegg å skrive at jeg ble ikke alenemor allikevel men det laget stor ståhei i heimen)

Hvis jeg søker på google må jeg slette history her og det er litt pes siden jeg ikke forstår nettleseren her så godt.

Jeg lurer på en hel masse om dette, og det blir mye å google. Tenkte dere opplyste damer her på kranglesiden kunne svare, men men

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen din er, men er det noen av de du tror kan være far som har skrevet under på farskapspapirene? Ta det til trygdekontoret, de dekker nemlig testen...gjerne i forbindelse med farskapspapirene. ikke barebare å få tatt testen hos legen eller andre steder heller, pluss at den da vil koste flere tusen kr, Tror den 'enkleste' måten om du skal ordne det selv er å ta en tlf til rettsmedisinsk avd på rikshospitalet, det er de som evt må sende utstyret til legen din likevel.

Håper det hjalp litt selv om det ble litt rotete.. :)

Skrevet

Vi er gift nemlig. Som jeg skrev lenger ned er det liten sjns for at dette er ikke mannen min sitt barn, iom jeg ble voldtatt og ikke ble "fullført"

men jeg forsto hva du mente

Skrevet

Vet ikke mannen din at du ble voldtatt da?

Skrevet

Jojo.. men han vil så gjerne vite at datteren vår er hans. En fiks idè han har fått som jeg ikke forstår hva f*en godt skal komme ut av.

Skrevet

Da ville jeg absolutt tro at du får det dekket av trygdekontoret. Ta kontakt med fastlege og trygdekontor i kommunen din. Alt som trengs er en spyttprøve på en lang q-tips-liknende pinne fra mannen din og en til fra datteren din, som blir sendt til en lab i nærheten.

Skrevet

Skal jeg bare si det som det er da? Det blir jo fryktelig ubehagelig men er jo likegreit. Samme om det koster penger eller ikke bare så det blir gjort..

Skrevet

Kontakt trygdekontoret du, eller få mannen din til å gjøre det. Er kanskje litt mer hensiktsmessig om han gjør det, og sier han vil vite fordi ting har skjedd. Den loven om dna-testing er der i hovedsak for å beskytte fedre mot å 'bli lurt', at de skal slippe å betale bidrag i 18 år for så å finne ut at han ikke er far likevel osv. Men er temmelig sikker på at trygdekontoret stiller opp i denne typen sak.

Lykke til hvertfall :)

Skrevet

Tusen takk.

Jeg skal be ham kontakte de.

Han sier jo han ser på henne som sin datter men bare vil ha det sikkert liksom. Forstår ikke helt men er jo heller ikke mann, :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...