7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Selvbruningen på spray boks med bare naturlige ingredienser? Hvordan var den?
Barsan Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Den som de brukte på Big Brother? Den er super og dekker kjempeflott, men husk at den bør sitte på i 6 timer før du skyller den av!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja det er den samme.. fikk betsillt en prøve boks og betaler bare porto.. kjekt å ha på leggene tenkte jeg..:=) Takk for svar!
Barsan Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Anbefaler og ha på hele kroppen, i alle fall armene i tillegg til leggene ellers ser det rimelig dumt ut spør du meg!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Er rimelig brun på resten av kroppen da.. men det er jo kanskje lurt å ta hele kroppen alikevell.. det er sikkert litt annerledes farge enn vanlig solbrun..takk for svar og tips:)
Snuppa! Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg bruker tan can,er veldig fornøyd Blir en veldig naturlig brunfarge. Men jeg brukte opp nesten hele den første boksen på å prøve meg fram,hehe... Tok litt tid før jeg klarte å få det jevnt og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå