Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 jeg er godtersyk hele tiden jeg..hehe...lyst på masse søtt og salt....!
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 ja ikke sant...klarer ikke og holde meg unna jeg altså...her går det i is...veldig mye is....hehe....
prøvekluten+3små Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 spiser ikke mye...men blir gjerne litt hver dag ja:o/ et drops eller tre..eller potetsticks til tvkveldene,for det har jeg dilla på:oO ellers går det mest i meloner og ananaser for min del..hihi,legger til at de smaker mye bedre nå som det er sommer,enn de gjorde tidlig i februar;o)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 ja henger meg på her....akkuratt det samma som meg...hehe...:-) spesielt kveldene.....
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Ikke mye,men litt innimellom. Orker ikke så masse uansett,har mista lysten på det meste av godterier. Egentlig eeeeelsker jeg godis!
SusyQ Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Prøøøøver å holde meg unna. Har funnet ut at det hjelper å ha masse frisk frukt og frosne bær i huset. Når søtsuget melder seg lager sambo en fruktsalat (f.eks med eple, pære, banan, appelsin, granateple, mandler og rosiner) eller en smoothie (f.eks med frosne skogsbær og biola eller frosne bringebær, eplejuice og biola). Her om dagen fant jeg på en oppskrift som hjalp skikkelig mot ostekakesuget som melder seg hver gang jeg går forbi deli de luca: Knus et par Kornofullkorn/Bizkit kjeks. Bland Philadelphia light med yoghurt med vaniljesmak (sånn sunn yoghurt fra tine med 3-4 prosent fett) og ha over. Avslutt med et lag frukt eller bær, f.eks frosne blåbær varmet i mikroen. FANTASTISK :-)
velsignet med to Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Ja dessverre, har nesten konstant søtsug nå. Men prøver å spise frukt istedet for snop...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Jeg spiser masse godteri nå, jeg også. Ikke så fornøyd med det, men det er veeeeeeeeeldig fristende og jeg klarer ikke la være. Det går med en del is også for å si det sånn. Har helt dilla på sånn Solstikk is fra Diplomis! Mmmmm....
Leoness Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Nei, egentlig ikke. Prøver å ikke ha det i huset, noe samaboer saboterer stort innimellom Spiser heller frukt, det har jeg alltid i nærheten. Eller cottage cheese med frukt/litt syltetøy - nam! Men kan være vanskelig når jeg er på besøk og det blir satt frem ene godsaken etter den andre.... :-o
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Føler meg litt uttafor her jeg hehe. Har over hodet ikke lyst på søtt lengre. Jeg som har vært en sjokoholiker til de grader i flere år, spiste sjokolade hver dag. Mens nå har jeg fått fruktdilla. Har aldri vært spesielt glad i frukt, men nå er jeg helt hekta. Epler, bananer, nektariner, plommer, mangoer og meloner går ned på høykant. Gullerøtter med holliday-dip ble fredagskosen i går, kjempedigg. Føler jeg er litt unormal, men det er nå fint å ha et sunt kikk da:)
Raych Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Nei, spiser ikke godteri nå, og ikke til vanlig heller:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Spiser i utgangspunktet like ofte. Men mengden er mindre. Får en så dårlig ettersmak i munnen av snop. Til gjengjeldt tror jeg at jeg nok spiser litt for mye frukt. Er jo ikke bra å spise mye av det heller. Fruktsukker er jo strengt tatt ikke så mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå