Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er verdiene på ekte veer ca?

Var på en oppfølgingstime og kynnerene er økt fra 40 til 70 i styrke. hva ligger veer på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme :) Veldig greit å vite når den tid kommer!

Skrevet

hm.. de satte på et sånt ctg bånd på meg under fødselen.. synest det var driit vondt når riene lå på 40-60, men på det sterkeste var riene opp i 90-100.. var så vondt at eg spydde når de gikk så høyt... :(

Skrevet

Hmm er ikke så langt fra 70 til 100 :)

Skrevet

venninnna mi som fødte for 3 dager siden sa at de lå på ca 45 hos henne og var VONDE, og etter at de tok vannet steg de til 80.

Da ville hun DØØØØ!

Dette må være veldig forskjellig for jeg lå opp til akkurat over 50 i går, de fleste på rundt 30-40! Jeg kjente ikke NOE smerte på noen av de, kun at magen stramma seg noe veldig!

Skrevet

Jeg hadde ett lite ubehag ned mot underlivet, men opplevde det ikke som vondt nei. Det lover bra.

Skrevet

Jeg hadde omtrent det samme i forgårs jeg også når jeg var inne til CTG, mine lå mellom ca 40 og 65. Husker vagt at de lå på ca 120-130 under de skikkelig vonde riene med førstemann (da hadde jeg CTG på under store deler av fødselen (som var en styrtfødsel) pga svk.forgiftning). Begynte ikke gjøre vondt før de lå på 90-100 i hvertfall.

Skrevet

hmm.. Jeg var å hadde ctg-måling for ca 2 uker siden. Den sterkeste kynneren jeg hadde gikk over 100... Og den var ikke veldig vond.

Så nå skjønner jeg bare mindre av hvordan ctg fungerer..

Skrevet

Så de kan bli dobbelt så sterke som det jeg hadde på kontrollen altså.

Greit å vite hva som kan bli reelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...