Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Har en positiv her jeg...Og lillegutt er snart 9 mnd.
Mamman til AM&JS Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hvis du har en positiv test som du har tatt nå så...er det ingen tvil da.. Gratulerer..:..
summer85 Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 vil tro at hvis den viste positiv så er du nok gravid ja.... Gratulerer! vet desverre ikke om noen andre steder enn apoteket som selger tester...
Fire småtroll Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Vita selger tester, før solgte de i de store matbutikkene også (som Ica Maxi og Meny) men vet ikke sikkert om de gjør det lenger.. Blir to ganske tette på deg da, blir sikkert kjempekoselig, gratulerer!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Da er du nok gravid da!! ) Gratulerer med spire!! ;o) Jeg for min del tok bare en test... Så ikke vitsen i fler, den var klart positiv..
Mamman til AM&JS Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 har du tatt den du kjøpte på Vita da..??? Spent å høre.....
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Tok den ja..Positiv den og..:)Kjøpte 2 pakning,skal ta den siste senere (men skjønner jo at den og vil vise det samme,hehe).Vi er litt i sjokk her egentlig,men mer glad enn trist.Ikke planlagt som dere sikkert skjønner:)Åh,glad vi slapp å lure helt til mandag...
Mamman til AM&JS Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Ja...det blir nok det samme resultatet ja.. Gratulerer.. Vår nr 3 var heller ikke planlagt...ble gravid når nr 2 var 7 mnd..men det går så bra atte..nå er minstemann snart 6 mnd..:)Lykke til..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Takk for det..Ja,det skal nok gå bra:)Var bare det siste vi hadde sett for oss egentlig,men vi skal ha babyen da:)Hehe,arti for lillevenn å få søsken så tett (håper jeg ihvertfall...). Får man penger i svangerskapet da?Rekker jo ikke å jobbe i 6 mnd.,tror jeg..
olla Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 ja da, du får svangerskapspenger. For de pengene du får nå i permisjonen, regnes som lønn, og en får utfra det en får da. Har selv 17 mnd mellom mine, jobba litt mellom de før jeg gikk ut i permisjon, gikk kjempebra det!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Gratulerer med spire!!! Hoppet han av ? Grunnen til at jeg spør er for jeg kjente Eggløsning i går, og vi hadde sex, men han hoppet av da, men er beskymret fordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå