Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 klarte ikke la vær etter å ha lest det tullete innlegge om ei som spør om det finnes rosa redningsvest!!!... sykt spør du mæ!
mayaya Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 hehe, enig.. :-p men sier igjen, tror de skal være oransje sånn at redningsmannskapene finner dem... "alarmfarge"
It's all about me Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja blå hadde vært noe. Det kunne stått i stil med klærene til lillegutt og så ville han ha gått i ett med vannet. Stilig assa, ha ha ha. Når fargen er viktigere enn å finne igjen barnet fortest mulig så er det noe alvorlig galt.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 jepp,selvsagt må den være i knallfarge! de skal jo tross alt forhåpentligvis sees fra evn.et helikopter. rosa varseltrekanter finnes det..? like teit spørr du mæ
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Googler en life jacket på bildesøk så får en faktisk opp en del blå redningsvester, og det på første side! Og det er også en rosa en der, men den er til hunder!
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 tror jeg bare lar ungen være hjemme da, åsså tar æ heller me mæ katta.. ho e så fiiiin i rosa!
mumbo Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Synes dere er litt ufine nå mot hun som ville ha rosa redningsvest. Nei, det er kanskje ikke noen god ide med rosa, men hun har sikkert skjønt det nå. Lett å være etterpåklok!
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 er jo ikke sikkert den skal brukes i båt engang.....så da er de kanskje ikke så superviktig at den er orange. Tror dessuten en neonrosa synes like godt i vannet som orrange.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 leader of the pack ta å les tråden en gang til. ja hun skal bruke den i båt å nei det vises ikke like godt med rosa redningsvest som med orange, ta en sjekk på norske nettsider, å du vil fort oppdage at samtlige godkjente redningsvester i norge er nettopp: orange!
Bananikakao'n Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Sjekke fakta litt bedre neste gang da, kanskje?? Øh.. Du får nemlig både gule og rød vester som er akkurat liko godkjent som de orange, så da vet du det=) Og jeg er dum fordi jeg lurte på om det fantes rosa? Kjære vene, skulle tro jeg var helt udugelig som mamma og, vel? Fantastisk, det må jo bare være på dib, hehe=)
pøber´n & je Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 Elias har en selvlysende grønn med div mønster på sin ene. Men den syns nok om han havner i vannet ja
Bananikakao'n Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Sant.. Her ble det en gul en, hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå