Gå til innhold

Lyseblå redningsvest til baby, finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarte ikke la vær etter å ha lest det tullete innlegge om ei som spør om det finnes rosa redningsvest!!!...

sykt spør du mæ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, enig.. :-p

men sier igjen, tror de skal være oransje sånn at redningsmannskapene finner dem... "alarmfarge"

Skrevet

Ja blå hadde vært noe. Det kunne stått i stil med klærene til lillegutt og så ville han ha gått i ett med vannet. Stilig assa, ha ha ha.

Når fargen er viktigere enn å finne igjen barnet fortest mulig så er det noe alvorlig galt.

Skrevet

jepp,selvsagt må den være i knallfarge! de skal jo tross alt forhåpentligvis sees fra evn.et helikopter.

rosa varseltrekanter finnes det..? like teit spørr du mæ

Skrevet

helst havblå, kansje med turkise å grønne striper

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Googler en life jacket på bildesøk så får en faktisk opp en del blå redningsvester, og det på første side! Og det er også en rosa en der, men den er til hunder!:P

Skrevet

tror jeg bare lar ungen være hjemme da, åsså tar æ heller me mæ katta.. ho e så fiiiin i rosa!

Skrevet

Synes dere er litt ufine nå mot hun som ville ha rosa redningsvest. Nei, det er kanskje ikke noen god ide med rosa, men hun har sikkert skjønt det nå. Lett å være etterpåklok!

Skrevet

Herregud hvor gamle er dere a?

Skrevet

er jo ikke sikkert den skal brukes i båt engang.....så da er de kanskje ikke så superviktig at den er orange. Tror dessuten en neonrosa synes like godt i vannet som orrange.

Skrevet

leader of the pack

ta å les tråden en gang til.

ja hun skal bruke den i båt

å

nei det vises ikke like godt med rosa redningsvest som med orange, ta en sjekk på norske nettsider, å du vil fort oppdage at samtlige godkjente redningsvester i norge er nettopp: orange!

Skrevet

Ha ha ha :oD

Skrevet

Sjekke fakta litt bedre neste gang da, kanskje?? Øh..

Du får nemlig både gule og rød vester som er akkurat liko godkjent som de orange, så da vet du det=)

Og jeg er dum fordi jeg lurte på om det fantes rosa? Kjære vene, skulle tro jeg var helt udugelig som mamma og, vel?

Fantastisk, det må jo bare være på dib, hehe=)

Skrevet

Elias har en selvlysende grønn med div mønster på sin ene.

Men den syns nok om han havner i vannet ja

Skrevet

Sant.. Her ble det en gul en, hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...