chill+enda en til Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Etter en uke med intense forsøk rullet mini seg igår over fra rygg til mage, mot venstre. Idag har han fortsatt med rullingen, og han har også rullet videre fra mage til rygg, og så videre til mage og så rygg igjen, samme veien. Hele tiden mot venstre. Er det vanlig at de holder på bare en retning en stund? Hvilken vei er "vanligst", eller er dette individuelt? Han er 3 mnd nå den 14.juni.
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Min ruller også bare mot venstre. Han har veltet på rygg igjen mot høyre et par ganger, men tror det bare var tilfeldig. Vet ikke om det er vanlig at de bare ruller til en side. Lillegutt er 5 måneder, og har holdt på sånn et par uker.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Min minstegutt er snart 5 mnd, og ruller seg bare helt rundt mot høyre. Er nok vanlig, ja...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 oj,, minien min ruller bare fra mage til rygg-begge sider... men fra rygg til mege vil han ikke.. han er 8 mnd..har kun gjort det 1 gang..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Snuppa var helt lik din KUN mot venstre hehe, men nå hun var 4.5 mnd begynte hun andre veien også..
chill+enda en til Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ble egentlig veldig overraska.. er han ikke tidlig?... Isted gråt han i søvne, da jeg kom inn hadde han jammen snudd seg i søvne også... Snudde ham tilbake så sov han videre, men blir nesten litt redd jeg... er det ikke så at krybbedødfaren er høyere når de ligger på magen? Tenk om han snur seg og jeg ikke får det med meg?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå