Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hvis gubben deres har et dobbeltnavn, og det kommer en gutt...hva syns dere om å ta det siste av de to navnene da til babyen?
Mammapudding Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Det er jo helt opp til dere, dersom dere vil det så er det bare å gjøre det:) Personlig ville jeg ikke gjort det, men det er fordi samboers mellomnavn er fornavnet til svigerfar..så det blir litt vel mange med samme navn da;-)
Anquor Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 ja hvorfor ikke? min sambo heter Erik til andre namn....og vist det ble en gutt her skulle han hete Eirik etter pappa
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Hehe, ja, da skjønner jeg iallefall! Du har forresten valgt to veeeldig fine navn til babyen i magen din;)
mybabyboy Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Ja hvorfor ikke.. er forøvrig tradisjon i familien min det.
SusyQ Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor ikke? Jeg har dobbeltnavn, venter jente, og hun får mitt siste navn. Riktignok bare som mellomnavn på henne og, men dette er et tradisjonsrikt navn i familien vår, så synes det er hyggelig å videreføre det :-)
oktoberjentene;) Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Syntes det hørtes koselig ut ;o) Kunne ha gjort det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå