jordbærsjokolade Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Eller blir det dumt og nakent og kaldt? Har funnet en kjole jeg syntes er så fin, men den har spagettistropper. Skal få den sydd, men er litt usikker pga stroppene, kan ikke ha noe særlig stoff rundt skuldrene fordi jeg er litt bredskuldret (syntes jeg selv da:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg skal ha stropp løs. Men vi vet ikke enda om det blir i slutten av juli eller om det blir i mnd skiftet aug/sept. Men skal ha stroppløs uansett. Så jeg synes ikke det blir nakent og kallt. Kan jo ha et sjal over skuldrene hvis det blir kjølig?
jordbærsjokolade Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja ikke sant? Lurte på et sjal eller noe slikt jeg også Takk for innspill!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Gå for det du føler for du. Er jo din og din og mannen sin dag. Håper du (dere) får en kjempe fin dag. (gleder meg til jeg kan slutte og være anonym her, vil ikke vise nicket mitt før dato er satt. Men forhåpentligvis er det i boks på mandag) :-D hilsen samme anonym som over.
Joikaboll@ Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg skal ha stroppeløs kjole (og sjal om nødvendig) 8.september. Jeg er også bredskuldret om det hjelper ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå