deisi Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 har fortsatt permisjon, men var innom på besøk. Mens vi stod der å prata, så kom d plutselig fra hu ene jeg jobba med før:" Jeg syns datra var veldig stygg når hu var nyfødt". Jeg ble så paff at jeg visste ikke hva jeg skulle si jeg, men jeg gikk derifra ganske så fort, jeg ble skikkelig lei meg! Er det meg det er noe galt med når jeg blir lei meg når folk sier sånn eller? Hun sa etterpå at hun syntes hun var mye finere nå, datra mi er 7 mnd nå. Syns d var skikkelig frekt sagt jeg!!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Slike frekke mennesker som det der skal du bare overse, men skjønner det ikke er lett når noen sier noe så krenkende. Kan jo hende hun er barnløs og er missunnelig! Er sikker på at tuppa di er kjempesøt!
imsdal med julesmak Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Det er det verste jeg har hørt! Man sier da ikke sånt til folk?!!! Fysj og fy!! Og en stor klem til deg, er sikker på at dattra de er og var aldeles nydelig!
Odine! Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Hun har sikkert ikke barn selv. Det er ikke alle som klarer å se skjønnheten i nyfødte, men det bør man klare å holde for seg selv.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 det var unødvenig å si sånt uansett. jeg ville også blitt fornærmet, det er jo angrep på det kjæreste man har.
dama Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 dum kommentar... men jeg ville aldri i verden blitt lei meg av det... skjønner ikke helt hvrofor du blei det heller.. hvorfor betyr det så mye for deg hva andre mener?
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Fy fader, for en frekk kommentar! Tror også jeg hadde gått derfra rimelig kjapt. En ting er å synes at andres barn er mindre pene, men man står da søren meg ikke og sier rett opp i ansiktet på foreldrene at man synes barna deres er stygge! Hadde holdt meg unna henne til hun skjønte hvor frekk hun hadde vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå