StorkeMammaen Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Det er så innestengt lukt i klesskapet mitt, prøver å lufte for harde livet, men det hjelper ikke, tror det er treverket som ikke har så god lukt... Har dere no forslag, som er litt enkelt?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Mange har en god såpe i undertøysskuffen sin vet jeg.... ellers kan du vel vaske det grundig og kanskje sette en liten skål med grønnsåpe i skapet?
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har plukket med meg sanne såper fra hotel som ligger i kurvene for undertøy Ellers så går det jo ann å lage slike poser som var så populære før. Husker ikke hva det heter. Et slags "krydder" lignende opplegg fra apoteket, en liten tøyfirkant og en tråd til å knyte igjen. Er det et sant gammelt innebygd skap med treverk i bak-kant og sponplater el på siden? Har sett at flere har hengt papir på baksiden. Aner ikke om det hjelper. Vil nesten tro det er noe i det, siden flere gjør det?
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 jeg bruker luktelys inni skapet :-)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 noen lavendelblomster hjelper veldig, men pakk de inn i noe tøy du ikke bruker først da de kan farge=D
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Se om du finner sånne tøymykner ark for tørketrommel. De arkene kan du henge i skapet. Hvis ikke så kan du feks finne deg en stein og helle på favoritt dufteoljen din på. Sett den inn i skapet. Eller heng en bunt med lavendel i skapet eller annen krydderurt, evt i en liten tøypose. Et annet alternativ som er enkelt, er å sette en skål eller to med vanilje sukker inn i skapet. Det trekker til seg lukt og evt fukt. La skapdøren din stå litt åpen og la det få lufte seg litt der inne.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 En skål med eddik fjerner også lukt, og om du har problem med at klærne også trekker til seg lukt kunne du kanskje ha prøvd med kontaktpapir. Eller sånn papir som er til for å legge i skap og skuffer, vet ikke hva det heter jeg... Eller rive ut skapet og bygge nytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå