Gå til innhold

Nå er det null godis resten av svangerskapet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26+5 i dag, og i går ble jeg enig med mannen min at vi ikke skal spise godterier resten av tiden som er igjen. Jeg begynner å få høyt bl.tr så da er det greit å gjøre noe for å unngå å legge på seg for mye hvertfall. Alle monner drar. Vi spise jo is og koser oss med god mat, men som regel så spiser vi jo godt etterpå også da i helgene, så greit å ta bort noe:)

Noen flere som vil være med i "fastinga"???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hehe*

Takker høflig nei takk til tilbudet!!!

Her nyter jeg HVER en godis,,, Man er ikke gravid så mange ganger!!!

Og du.... LYKKE TIL!!! HÅper du klarer det :)

Kanskje neste gang??? Hehe... skal vurdere det da:) Har tross alt bare 12 dager igjen=)

Skrevet

Ja 12 dager igjen så da kan man spise det man vil:) Jeg vil ikke ha svangerskapsforgiftning enda, så får prøve å holde noen av kg unna, det hjelper på blodtrykket hvertfall:)

Skrevet

Har kuttet ut sukkerte eg og, begynnte etter at eg var på ul, då doktoren sa at vis eg fekk ein stor babyen ble det KS på meg, så gjer det du kan for å ikkje få stord baby kutt ut sukker så her går det i vann og farris, og heime laga smothis av forsne bær. Og snop og is e fy fy.. prøver å kutte ned på saltet og det på virker blodtrykket ditt mykje, mitt er ikkje høgt enda, men skjekker det på jobb ein gang i veka..

Skrevet

hehe nope ikke jeg eller....koser meg nå så kan jeg heller jobbe litt ekstra etterpå....ikke at jeg spiser så l veldig mye godteri...er heller ikke det som er det værste...det er alt det man spiser utenom med alt sukkeret i seg ....

Men lykketil og håper du klarer det ... :-)

Skrevet

jeg har lavt blodtrykk....kan sikkert spise litt jeg da ???

Skrevet

Du er flink hvis du greier det! :) Tror jeg venter litt før jeg kommer med et sånt løfte hehe ;) Men lykke til!

Skrevet

Dei seier jo ein skal ikkje ete for to, ein skal et dobbelt så sundt. he he.. prøver, men har sagt at ein dag i veka kan eg sprekke viss eg er flink ellers. he he.. så i går var det på resturant med biff, brownis og vanilje is..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...