4barns mor Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Ikke særlig artig i denne varmen. Det er 28 varmegrader her. Har bedt sambo kjøpe med is til meg fra butikken.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Stakkar! Er i samme situasjon, men sambo er offshore, så måtte kjøpe isen min selv:) Er "heldigvis" ikke gravid i denne varmen, men håper å bli d snart:) God bedring til oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå