*Lissi* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Her skal vi snart på tivoli. Sitter å venter på at sambo skal bli ferdig på jobb. Ungene gleder seg masse:-) Etterpå skal vi lage oss god mat, og kose oss i finværet. Ha en super dag alle sammen!
*Rutletutt* Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Skal rydde og vaske + handle og bake til bursadagen min i morgen...glad det ikke er så mye sol i dag, jeg;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå