kaur *har født!* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Gubben har våkna, jeg svetter hele tida. Bikkja peser. Hentet 3 håndklær. Kjøper baugetter og brus på veien. Bikinien er på. Orker ikke mere!!!!!!!!!!!!!!! Må ha kaldt vann, NÅ!
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Åååå,deilig da! Kos dere masse! Jeg skal svette meg bort til Rortunet og se etter noe jeg kan kle på meg! Bussturen inn til Oslo er aaaaltfor lang idag! Bad for meg også da!
kaur *har født!* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja, I dag skal jeg garantert bade. MASSE. Jeg bader for alle som vil!
kaur *har født!* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Ahhhh.... deilig. Første gang i år at jeg har duppet hele kroppen :-)))
kaur *har født!* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 Veeeel. Hun har da brukt tiden flittig mens vi har vært på stranden... Hun har dusjet og stelt seg....og nå har hun reist til byen for å henge på en kaffebar sammen med gjengen. Om hun har gjort noe hjemme for å hjelpe den gravide mamma'n sin? Nei, ikke en dritt...........hmfr... Må nok stå litt mere på krava. Tenk om jeg ender opp med 4 bortskjemte unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå