endaeintrønder Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 men hva har dere ordnet til nå,til babyen??Har 3 uker igjen jeg nå,til ks,og ikke har jeg vasket klær,ikke har vi satt sammen seng(driver å bygger på så alt er et sabla ROT)ikke har jeg kjøpt madrass til sengen(heiv den gamle)ikke noe ammebh(amma ikke sist)ikke har jeg insektsnett til vogna heller(finner ikke det gamle,grr)og noen andre småting..føler jeg er seint ute med alt!Forrige gang,hadde jeg alt klart 2 mnd før gutten kom,men da hadde jeg jo all verdens tid til å sulle også da,hehe..flere som ikke har ting iorden her??
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 hehe har d på samme måte hær..har ikke starta me nåkka enno.. mangle søskenvogn,bilsæta,seng,madrass,myggnetting,nåkka småting av klær osv osv..har heller ikke starta å vaska nå klær..virke som æ har så god tid..gikk over me 1 mann så regne me å gjør d no å.. tenkt å start så smått neste hælg kansje for mamma har begynt å masa.. ska jo strykes allt å så tar jo litt tid:O) men e jo ikke alltid æ har tid t å sætt mæ ne iløpet av dagen for lillemann e jo i 100 stort sett fra morran t kveld.. åsså må æ jo gjør husarbeid daglig å, så d blir liksom hele tia utsatt....
Sluffsa Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ikke fådt opp leandervugga, ligger i eske i boden, ikke hentet vugga til stuen som jeg skal låne av ei veninne, ikke kjøpt madrass til vugga, ikke pakket baggen, ikke kjøpt pumpe, kjøpt ammebher men ikke prøvd de, (ALT er jo et ork) Men har funnet framm klærne og sent til en vennine med god tid som skulle vaske, stryke og brette:) Godt og slippe det. Ikke pakket baggen til søskene som skal til bestemor når jeg og mannen er på sykehuset, ikke vasket av vogn og bilstol som har stått i kjellleren et halvt år............ Og jeg har 10 dager til mitt keisersnitt..... Hmmmmm skal kansje begynne og stresse snart....... Tror vi flerbarnsmødre er litt for avslappet til tider ja:)))))
endaeintrønder Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg da,hehe!!Må vel kansje få ut fingern snart her,kan jo hende hun kommer før også,vet jo aldri..det er liksom ikke SÅÅ stas denne gangen syns jeg,mulig jeg er rar altså,men det får liksom bli som det blir på en måte,hehe.....gleder jo meg selvfølgelig da!!Har heller ikke noe babyrom enda,hun skal ligge på vårt soverom de første mnd,så skal hun få storebror sitt rom,og han skal få nytt rom jaja,baby blir det allikavel eller hur?
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Litt under en mnd. igjen, regner med han kommer før, men tar likevel ting med ro. Ingen vits å stresse, sånne praktiske ting ordner seg alltid likevel:) Det aller viktigste er at vi er i form fysisk og psykisk til fødselen!! Lykke til alle sammen!
Sluffsa Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Ja det er sant, baby blir det jo uansett og alt av forberedelser har vi jo gjort før så det er liksom ikke såååå spennende... Husker med første ungen, hadde jo så vidt fådt kul på magen da senga var oppskrudd, og babyklerne kunne jeg sitte og se på i mange timer, må er det mer slik at i verste fall f¨r han sove i baggen, og har jeg ikke alt av klær så får pappaen ta seg en handlerunde:)) Men er jo deilig og være så avslappet da, eneste jeg stresser med er at huset får seg en skikkelig rundvask før jeg blir innlagtt så jeg ikkek må tenke på det med en gang jeg kommer hjem, og pappaen er jo flink med jiffvåtmopp, så det går vell bra:))) Skal og ha babyen på samme rom i starten, lettere med tanke på mat og slikt.... Men uansett hvor mye mann sryrer og steller så gleder mann seg jo veldig til ogo få ut knøttet og hilse på...... Lurer på om han ligner på søskenene jeg, men blir jo uansett verdens fineste:)))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå