Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er i slutten av 2. trimester nå, men er her inne å smugkikker litt. Virker som det er mange som enten har vært sykemeldt eller blir sykemeldt den siste tiden. Er det mange som har sluppet unna dette?
Hva skjer'a?♂ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har vært frisk som en fisk til nå og føler meg fortsatt pigg, har 9 uker igjen og fikk ny jobb denne uken:-) Jeg håper å jobbe ut tiden min, skal ha ferie tre uker fra 15.juni også tilbake på jobb et par uker før termin:-)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 har ikke vært syk eller sykemeldt i noen av mine sv.skap!!!! ) frisk og rask... )
Mamman til Georg :) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er i uke 30 og jobber fortsatt fullt jeg
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Har ikke vært sykemeldt, men så er jeg "bare" student og kan styre dagene mine selv til en viss grad. Hadde jeg jobbet hadde jeg nok jobbet redusert nå de siste ukene, for jeg er utrolig sliten.
Cloudberry Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har vært helt frisk i hele svangerskapet, men i de siste fire ukene før permisjon jobbet jeg en dag mindre i uken. Hadde 20% sykemelding. Satt i jobben i 8 timer hver dag så det var litt tyngre på slutten. Nå har jeg permisjon:)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 hei, jeg er heller ikke sykemeldt. er student, og er på universitetet seks timer hver dag. jeg er kjempeheldig, for jeg er virkelig i god form:) er i uke 34.
ramløsa- nok en gang Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Ikke vært sykmeldt, har bra deal på jobben om at jeg jobber full tid pr definisjon, skulle jeg bli hjemme og sove en dag gjør man ingenting utav det. Sparer meg dermed en typisk "20-prosent-sykmelding", og det er jeg glad for. Tror jeg hadde begynt å føle meg mer syk om jeg var sykmeldt.. Kanskje noe for flere arbeidsplasser?
sistemann Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Har ikke være sykemeldt eller borte fra jobb. Litt bekkenløsning har jeg hatt, og mange kynnere. Men lege har ikke ment at det har vært nødvendig med sykemelding. Jeg kunne nok fått hvis jeg hadde bedt om det. 3 arbeidsuker igjen, så ferie og permisjon
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Ikke vært sykemeldt fra jobb! Jobber som fysioterapeut på sykehus, og selv om det er litt vanskelig med enkelte forflytninger, går det veldig bra
9nah Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 hei jeg gikk ut i permisjon på torsdag. kun vært borte fra jobb 4 dager i midten av mai pga søvnmangel.nå storkoser jeg meg med permisjon!!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er nå 32+6 og har vært 50% sykemeldt i 1,5 uke nå.. grunnen til det er at jeg jobber som aerobic og spinning instruktør, så er fysisk "umulig" for meg å fortsette i full stilling.. Hadde jeg hatt en mer normal jobb hadde jeg jobbet fullt frem til permisjonen...
Danae Skrevet 10. juni 2007 #13 Skrevet 10. juni 2007 Hadde en ukes sykemelding i uke 28 på grunn av blødning og rier. Fikk 50 % her den siste uke på jobb innen jeg går på permisjon. Er nå 35+6. Har vært frisk og rask, men synes nok, at det begynnte å bli lidt tøft her til sist ;O)
Lillegutt og jeg Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Har også jobbet hele veien frem til permisjonsstart (jeg er i uke 38 nå), men siste 4 ukene hadde jeg 20 % sykemelding som gjorde at jeg begynte halvannen time senere hver dag. Sov dårlig på nettene, så det gjorde godt med litt ekstra tid på morgenen:) Men veldig glad for at jeg kunne være på jobb hver dag, trives veldig godt i jobben!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er fortsatt i full jobb i uke 30. Har kun hatt ett par sykedager i vinter pga forkjølelse. Har i grunn ikke vondt noe sted, men er mer sliten. Det går helt fint på jobb, men blir jo ikke noe igjen av kveldene da! Har planer om å jobbe frem til permisjons-start.
Raych Skrevet 10. juni 2007 #16 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har vært i fin form hele tiden. Er fortsatt det. Har 5 uker igjen til jeg går ut i permisjon, så vi får se hvordan det går. Legen vil veldig gjerne at jeg skal bli litt sykmeldt på grunn av at jeg går omtrent konstant med kynnere, men det blir litt kjedelig å bare gå hjemme synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #17 Skrevet 10. juni 2007 Har vært heldig, "frisk og rask" hele tiden... Er i uke 38 nå. Har ikke hatt bekkenløsning eller andre plager...har hatt halsbrann, Litt hovne føtter og fingre nå i varmen, men ellers i toppform! Og ingen grunn til sykmelding...Er fulltidsstudent, og har ikke vært sykmeldt på noen måte...Siste eksamen imorgen. O hadde nok ikke vært symeld hadde jeg vært i jobb heller, men sluttet deltidsjobben rett før påske.
tjoa Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 Er i uke 30 og jobber 100% fortsatt! Jeg tror jeg leste at det var rundt 60% som klarte seg uten sykemelding! Hvis det ikke skjer noe spesiellt er jo ikke graviditet noen sykdom
snurrebolla Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har jobbet 100% hele tiden, er nå i uke 34. Bare 3 uker igjen til permisjon. Er frisk som en fisk, men skal bli deilig med fri ))
Chunky81 Skrevet 11. juni 2007 #20 Skrevet 11. juni 2007 Har vært like heldig som mange her inne. Jobbet hele svangerskapet, og gikk ut i permisjon forrige uke. Har ikke hatt andre plager enn litt halsbrann og hovne føtter inn i mellom. Viss det er slik i hvert svangerskap kommer nok ikke lillegutt til å bli enebarn...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #21 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, grunnen til at du ser så mange her inne som er sykemeldt, er vel at det er de som har tid til å sitte her. Har lenge vært sykemeldt 40%, men pga lang reiseveg til jobb blir det nesten som å jobbe kanskje 80%. Nå ville legen derimot sykemelde meg 100%, men jeg fikk 70% og skal bli 100% fra og med neste uke. Har også bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå