Mom2Two Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Kjempekoselig å prate på telefonen! Føler jo at jeg har kjent deg en evighet, så det føltes bare som å snakke med en hvilken som helst annen god venninne:-) Jeg er så spent på hvordan det gikk i retten?!?! Klemmer fra varmen her..
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hei på deg =o) Takk for den lange koselige praten!(sa det i et annet innlegg her,men det så du kanskje ikke?? Han sa han hadde ikke tid til å møte meg i går =( Han er i TX nå, og sa at dette kan vi ordne om ei uke når han kommer hjem igjen. Han ble irritert når jeg nevnte at jeg vil han skal betale reisene, og det ble sånn at jeg foreslo at jeg er med på halve billetten på sommeren.Han står da for de andre turene. Jeg skal nå fremdeles betale helseforsikringen. Kompromiss...men han er ikke glad! Jeg sa vi kunne jo få i oss advokater igjen,men da sa han jeg utnytter situasjonen hans (hva nå det betyr...) Så jeg satt der med ferdigutfylte papirer som han ikke hadde tid til å skrive under på. Men så snart han kommer hjem, skal han få skrive navnet sitt på papirene, for dette vil jeg legge bak meg. Nettopp kommet hjem fra nattskift her. Skal se å finne senga mi snart. Jeg er lei meg fordi det ser ut som om ferien min går i vasken. Har mest lyst til å slutte, og pakke sakene og flytte med en eneste gang...men vi får nå se. =)
Mom2Two Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Så ergelig at han ikke skrev under før han dro!!!! Ggggrrrr... Nei, så ikke det andre innlegget.. Prøvde å søke nå, men den søkefunksjonen fungerer ikke som den brukte lenger.. Det at han ble sur for at du nevnte det med advokater, er sikkert fordi han skylder penger da, og egentlig ikke har råd til en runde til. Går ferien i vaksen? Får du ikke fri?
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Ferien er i en meget syltynn tråd fordi den andre nattvakta har spurt om de samme dagene, minus ei uke. =( 5 stykker vil ha ferie første uka av juli. Jeg har lyst til å slutte,,,,så kan de bare ha det så godt ;o)
Mom2Two Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Så utrolig kjedelig!!!!! Man har jo gjerne gledet seg og lagt planer osv. Det var trist! Håper det ordner seg, Går det ikke an å trekke om hvem som skal ha ferie da, så blir det i hvert fall rettferdig?
Northernlights Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Sjefen ba meg og hun andre om å "snakke om det". Hun ville aldri gitt meg fri omd et var opp til henne (problemer med henne før,mange ganger..) Jeg skrev en lang email til sjefen i natt, så får hun bare bestemme hva som skal gjøres. Jeg er utrolig fristet til å si opp...skal jo slutte uansett,men det er jo litt umoralsk av meg,da. Nei,nå må jeg finne senga. Skal jobbe igjen i natt. Ha en kjempefin dag! Nyt finværet =)
Mom2Two Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 Skjønner godt at du er fristet til å si opp!!!! Du får finne senga du... Ja, nyter finværet, men det var jammen godt med en pause fra sola også:-) Skal sette i gang å bake nå. Besøk i morgen, enda mer bursdagsfeiring...Puh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå