Gå til innhold

rydde tråd! =)

Elise & Ella-Marie *250107* <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter og ser på rotet mitt, og det frister ikke å rydde nå.. så plis gi meg en skikkelig tupp i rævva så jeg får rydda her, ser jo ikke ut.. noen som vil rydde med meg? =P hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rydder gjerne med deg og sender herved ett tupp i stompen!!!!! Er i full gang, måtte bare ha litt met, men nå er jeg klar igjen;-)

Kom igjen!!!

Skrevet

ok, jeg begynner i det små og setter noe tøy til vask! nå får vi være flinke husmødere her =P hehe..

Skrevet

da har jeg grov rydda badet, satt en vask igang og bretta isammen klær som er tørka.. hmm.. tenker jeg skal vaske badet og ta oppvaska nå jeg.. noen flere rydde sjeler som vil rydde med meg? =P

Skrevet

Da har du vært flink..jeg ble liksom sittende her lig jeg....uff:-)

Skrevet

nå er det min tur til å tuppe deg i stompen =P hehe.. begynn å rydd nå =P når jeg kommer neste gang tilbake skal du ha gjort noe =P hehe...

Skrevet

Ok, jeg går..................................hi, hi.

Skrevet

Da har jeg vasket gulvet på badet oppe og gulvet på loftsstua.....:-)

Nå må jeg gå i dusjen, skal på jobb!

:-)

Skrevet

så flink du har vært =) vaska doen og serrvanten på badet, rydda fra stue og kjøkken bordet, og kasta litt søppel.. jaggu er ikke vi to flinke idag =P

Skrevet

Rydde NÅ?

Nei vet dere.. deeet gidder jeg ikke..

La det ligge damer og kos dere i solen.

Skrevet

hehe, skulle gjerne ha kost meg i solen selv, men ser ut som ett bomba, ja vet ikke hva.. så skal kose meg i sola imorra da ;) hehe.. men her ryddes det enda..

Skrevet

Da kan vi legge oss med god samvittighet i dag :-))))

Jeg er på jobb, men det er jammen litt deilig i denne varmen.

Ha en fiiin kveld.

Skrevet

ja, nå er jeg snart ferdig med å rydde, og deilig er det =) kan jeg legge meg med good samvittighet.. sommern drar jo ikke fra oss nå, den har jo akkurat kommet =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...