gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Når begynte dere å kjøpe inn utstyr? Er 13 uker på vei med 4 mann og skal få kjøpe alt utstyr av broren min. Har veldig lyst å hente det men gubben vil vente:-(
Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er 17 uker og har ikke begynt å tenke på å handle noe enda. Har vært/er stadig såpass kvalm og slapp at jeg ikke orker noenting,så har vel med det å gjøre. Skal ihvertfall vente til det er gøy å gå i butikker igjen! Og så vil jeg vente til neste UL(den ordinære,ifall vi får vite kjønn!) Om du har alt klar til avhenting er det vel bare å starte opp bilen!:-)
*RutIetutt* Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er 33+4 i dag og har ikke handlet inn annet en et par-tre klesplagg....men har jo endel etter storebror da, så det teller vel kanskje ikke, he he;o) Skulle gjerne hatt ny vogn (har så lyst på Bugaboo), men samboer nekter å kjøpe før den gamle blir solgt....og ser ikke ut som om den blir det:o( Vippestol har vi kjøpt forresten - var på tilbud for noen mnd siden. Har igjen å kjøpe ny stellebordmatte, litt mer klær, vaskekluter ol, bilsete, madrass, dyne og sengetøy....
velsignet med to Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Er i uke 24, og kjøpte vogn i går. Ellers har vi ikke handlet annet enn en blå dress etter UL Tenker vel å begynne handlinga når skattepengene kommer.
veslamøy Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 vi kjøpte vogn idag.. litt tidlig kanskje i og med at jeg kun er 19 uker på vei. Men kom over den super fine vogna idag, fjor års modell fra emmaljunga. Fargen var helt perfekt, vogna var bra og den var billig. Kjøpte den fordi det bare var en igjen og den fargen var gått ut av sortimentet. Er kjempe fornøyd med kjøpet nå.. Ellers har vi ikke kjøpt noen ting, skal vente til etter ultralyd på mandag.. Er veldig spent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå