Gå til innhold

28uker menssmerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos jordmor, men har ingen tegn til infeksjon i kroppen, men hodet lå veldig dypt sa hun, det kunne være årsaken til nedtrykket jeg kjenner..

Men disse menssmertene er nye for meg, det er akkurat som kroppen prøver å si meg noe....Men viss disse kynnerene min skulle ta seg opp og smertene sterkere skulle jeg ta kontakt med legen igjen,

noen som har hatt det sånn..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter??

Skrevet

jeg har det slik. mensensmerter flere ganger daglig nå, aner ikke hvorfor.og føler meg hoven nedentil.akkurat som et trykk som er der.uke35

Skrevet

Jeg hadde skikkelige menssmerter som satt i ryggen i ca 4 dager da jeg var i uke 31-32. De var ekstremt sterke, saerlig paa natten. Men plutselig, like fort som de kom, saa var de borte igjen. Aner ikke hva det har vaert, kanskje bare en nerve som har kommet i klem. Uansett, jeg har foelt meg helt fin siden og ikke hatt noen form for menssmerter. Er i uke 35 naa.

Jeg har forresten ogsaa vaert til kontroll hos jordmor og faatt vite at baby ligger klart med hodet ned, og hun mente hodet var i ferd med aa feste seg. Kanskje det kan ha hatt en sammenheng med det?

Har ogsaa veldig nedtrykk og kynnere til tider. Det er nok lille-jenta som gjoer seg klar ja.

Haaper smertene gaar over hos deg ogsaa. Som regel gjoer de det. Tenk bare paa hvordan alle organene vaare blir skviset ut i alle retninger. Ikke rart vi faar litt ekstra ubehag. Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar...

Jeg tenker på dette med for tidlig fødsel jeg da..siden jeg har sånn smerter som jeg har, men det kan komme fra bekkenet oxo, hvem vet..

Jeg håper det går over etterhvert...det er værst når jeg står, akkurat som jeg kjenner at noe skal komme ut der nede, skikkelige stikkninger..men jeg vet at babyen har det bra, den er livlig den så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...