haba haba Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hei. Jeg er nå i uke 36, og de siste dagene har det vært så mye roligere i magen enn det pleier... mer små dytting i mye kortere perioder - istede for skikkelige spark liksom... burde jeg sjekke dette, eller er det helt normalt mot slutten???
fox`y Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 har d på samme måte..min var kjempe aktiv men nå er d lite aktivitet syns jeg..man blir jo bekymret da... vist d går lang tid uten bevegelse kan du jo kontakte føden for en sjekk...
Gull nr.5 Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Vet akkurat hvordan dere har det..jeg er også snart i uke 36 og har merket at bevegelsene til lillegutt har endret seg. Blitt mer dulting enn sparking. Var jo perioder jeg skvatt fordi han sparket så hardt.Tror kanskje de blir roligere fordi det stadig blir mindre plass å bevege seg på og at det er helt normalt at de endrer bevegelsesmønster sånn på slutten. Samtidig hører man jo at hvis dette mønsteret endrer seg plutselig, burde man kontakte fødeavdelingen...Ikke greit dette her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå