Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 de sandalene som er så populære.. noen som vet hvilket merke som er det orginale??
imsdal med julesmak Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Crocs er de orginale, de har bilde av en krokodille på festet på reimen.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 aaa takk har du prøvd de? er de bra? ser det finnes mange sorter av de,men vet ikke om det egentlig er noe forskjell, vet du?
imsdal med julesmak Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har kjøpt sånne ekte. Vet ikke om det er noen forskjell på ekte og de som ikke er det, men siden de ekte har fått så mye skryt kjøpte jeg de. Veldig lette og gode å ha på foten )
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ballerina utgaven selv, og det har datteren min på 10 også.( Mary Jane) Synes de er litt mer feminine. Gutta har vanlig crocks. Vi kjøpte våre i Australia, synes de er gode å gå i, men er ikke noe jeg går ut på byen med, for å si det slik.. Gode i barnehagen og på skolen.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Ville ikke tenkt på å kjøpe fake.. De er skikkelig dårlige. Eneste som kan komme opp i crocks klassen er Holy Soles.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 http://www.shoes.com/product.asp?p=5032391&variant_id=EC1023659
Bella Swan Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Vi har holy soles, og de er kjempe gode. Jeg ville ha dem heller enn crock fordi de er smalere. Jeg er ikke så veldig brei i foten og det er ikke barna heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå