Nickey Mouse Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Nesten 40 i feber og aldri sett han så slapp og dårlig. Har ikke rørt seg fra sofaen i dag, og blir trist bare når jeg henter drikke. Sutrer ikke bare klynker litt. Har nesten aldri vært syk, så jeg er jo ikke vant med det heller... Mannen er på jobb, og ikke hjemme før i morgen tidlig. Begynte å grine da jeg ringte jobben, for å gi beskjed om at jeg ikke kom til natten. Huff, hønemor. Stakkars lille, nå ligger han her og sover med en kald klut over hodet.
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 HAr du gitt han febernedsettende? Det ville jeg gjort med så høy feber......
Nickey Mouse Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Selvfølgelig har han fått det Men jeg kan jo ikke putte i han hele tiden... KJipe er jo at jeg må kjøpe flere, for det er bare to igjen i pakken - det holder ikke til i morgen hvis det fortsetter... Har ikke bil hjemme nå. Så må få mamma til å komme innom en tur. Hva skulle en gjort uten mamma?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Godt du kjøler ham av med kalde kluter. Gi ham rikelig å drikke, om han vil ha det. Du kan gi paracet hver 4. time når feberen er så høy. Håper han snart er på beina igjen. Vi har hatt en runde her i huset og, med høy feber og slapphet. Kanskje noe som går rundt omkring... God bedring
*Lissi* Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Kjedelig det der. Gutten min er også slapp i varmen. Han sliter med tenner, så er kjempe sutrete. Noe han aldri er ellers.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 hvor gammel er gutten din? jenta mi hadde også 40 i feber for en tid til bake, jeg ringte legavakten bare for sikkerhets skyld, å de sa til meg at hvis feberen ikke gikk ned når jeg hadde gitt henne paracet,og allmenn tilstanden ikke var bedre. så måtte jeg komme ned dit.de tok mange tester og blodprøver. det viste seg at hun hadde nyre bekken betennelse.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Har du badet han? Et bad i vann litt under kroppstemperatur kan være godt for å få ned tempen litt.. (det vi fikk beskjed om på legevakten ihvertfall).
Nickey Mouse Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2007 Han er 2,5 nå. Feberen går litt ned når han får paracet, også fyker den opp igjen. Kan jo ikke putte i han hver time akkurat, da risikerer jeg jo nesten å forgifte han i tillegg. Har fått beina hans i kaldt vann, men bade nekter han. Skulle jeg tvunget han, hadde jo hylingen gjort at effekten av badet gikk opp i opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå