Gå til innhold

Hei, dere som har hovne ben/føtter !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere litt vondt under foten, altså på fotbladet?

I denne varmen har jeg hovnet veldig opp/fått vann i kroppen, og da kjenner jeg smerter i fotbladet når jeg går, og litt inni hendene når jeg knyter dem sammen...

Er det vanlig når man er hoven/har vann i kroppen..

Dessuten, jeg er i min 29.uke, er ikke det litt tidlig å få vann i kroppen...? Hvordan blir august-måned da? En eneste stor vannballong... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg er i uke 33 nå og fått vann i kroppen etter at varmen kom.

jeg er hoven i føttene og det er vondt å gå. kjenner det under føttene..

fingrene mine er oxo litt "ekle" når jeg knyter de sammen. som om det egentlig ikke er nok plass til å gjøre det. hehe..

Skrevet

haha...jeg er som deg,fått mye vann i kroppen nå virker det som:-D ser heller ikke anklene mine om det er noen trøst:-)

Det med fotbladene kan ikke jeg svare deg på, men jeg får mer vondt i føttene og sånn nå som jeg har mye vann i kroppen. Blir mere trykk og belastning for føttene. Men jeg har også fått skikkelig sprukne føtter da.

Tror ikke det er tidlig å få vann i kroppen, jeg har hatt litt en stund nå faktisk. Men kan tenke meg det blir verre i denne varmen her.

Så vi kan bli to vannballonger i august du og jeg:-D

Skrevet

Jepp.. vondt under foten....

Har blitt sykemeldt slik at jeg kan være hjemme og sitte med bena høyt. Hevelse blir verre når jeg styrere med noe, rydder, shopper etc, så fo rmeg hjelper det å ta det rolig + gode sandaler...

Skrevet

har det akkurat likens!!!

og det kom da varmen kom... trøster meg med at jeg bare har 8 arbeidsdager til jeg tar ferie---

Skrevet

Ja, har vondt der, og nesten overalt føles det som. Jeg er blitt vannballong nå jeg ;-) Uff, er ikke noe kjekt nei og missunner absolutt ikke dere som må gå slik i mange uker til. Har gått høygravid to sommere før, så vet hvordan det er (har født i oktober og septmber med de to andre).

Skrevet

Jeg har hatt gode resultater med å bruke støttestrømper.I mitt første svangerskap hadde ikke jordmor sett maken til elefantføtter... Nå prøver jeg å bruke strømper så ofte jeg orker i varmen.

Ja!!! Det lindrer ømme føtter også! De kveldene jeg ikke har brukt strømper er jeg øm, hovven og uuuutrooolig sliten i beina. De kveldene jeg har brukt dem er alt som normalt når jeg tar dem av.

Jeg kan faktisk kjenne at det lindrer og "maserer" leggene å ha på strømper til og med! Ikke vent og tenk at strømper er bare ekkelt og noe for gamle damer (som jeg dessverre tenkte før), men dra på apoteket og spør om hjelp.

Anbefales!!!

Skrevet

hei.. jeg fikk vann i kroppen for flere uker siden. er 30+6 nå...

jeg og sliter med vondt i beina når jeg går og hendene når jeg knyter de sammen... ikke at jeg får de heeelt sammen da. blirr veldig glepphendt...

undrer meg over august jeg og.. kommer bli en lang sommer tror jeg..

Skrevet

Jeg har samme som deg....

Vondt under føttene og inne i hendene.... Til morgenen i dag hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å skjære over ploarbrødet jeg skulle ha i meg... sier litt....

Jeg har vondt helt opp i overarmene....

Så jeg må si at jeg ikke misunner deg som har så lenge igjen.

Jeg har 4 uker og 4 dager igjen til termin og jeg begynner å glede meg mer og mer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...