Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Lille snupp på 13 mnd går på andre dagen med 39,5 i feber. Når hun får stikkpille går den bittelitt ned igjen også skyter den opp igjen til 39,5. Hvor lenge kan de gå med feber før man kontakter lege? Sikler å veldig (har 16 tenner) så tror ikke det er pga av tenner. Er å veldig snørrete & matt i øynene. Drikker & spiser litt
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Mine erfaringer med lillegutt tilsier at jeg drar til legen om jeg ikke får feberen ned. Han har hatt to halsbetennelser, og hver gang har feberen vært høy og vi har hatt problemer med å få den ned, selv med paracet. Du må se almenntilstanden an, her er det ikke noe fasitsvar. "Friske og kjekke" unger kan gå en stund med feber ( jeg vil si 2-3 døgn uten å kontakte lege), barn som er tydelig redusert bør ses på av en lege snarest. God bedring til jenta di.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 jenta mi hadde rundt 39,5-40 i feber når hun var ca samme alder, og da var det den fjerde(?) barnesykdommen, så kan kanskje være den da..? Som superdupermamma til bee sier så får du se an på almenntilstanden! God bedring til den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå