Gull nr.5 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg venter mitt fjerde barn i juli.Min eldste datter er 13 år.Er det noen andre som får tenåringer og baby i huset samtidig?:-)
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jada. Har en på tretten og en på sytten.
lucky!! Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Har ei jente fra før som blir 13 i år, baby kommer i juli.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Så morsomt at vi er så mange!!! Jeg venter barn i august og min datter blir 13 i juni. Hun gleder seg veldig nå, men jeg er litt spent på hvordan det blir fremover når hun får mer "tenåringsfakter".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå