Gå til innhold

Hva betaler dere studenter i husleie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og leter bolig, men prisene er jo til å få hår på ryggen av! Er det noen som betaler 9000 kr feks?

Hva betaler dere og det går bra liksom...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært kjempeheldig og funnet en leilighet på 80kvm, to soverom til 5000 + strøm i kristiansand. Til vanlig ligger de på 7-8000.

Men har hørt om flere her inne som lever på staten og betaler 8 og 9000 i mnd.

Skrevet

hva mener du med "lever på staten"? Overgangsstønad etc?

Skrevet

ja, hehe, overganfsstønad!

Hvor skal du bo, og hva er prisene på der?

Skrevet

Skal bo i Ås og prisene ligger på 5-9000. Det meste rundt 7-8 om jeg skal ha to soverom. Jeg har to barn så jeg er nesten nødt til det..

Skrevet

Jeg betaler 4500 i mnd pluss strøm. Vært veldig heldig med leien og bor mitt i byen her.

Betalte 6000 i mnd for noen mnd siden.. Og det synes jeg var ille. Var lite penger til overs ol. Men nå har jeg også et lån på 3000 i mnd.

Så kunne sånn sett klart meg med en husleie på 9000 om jeg ikke hadde hatt låne.

Tror du klarer deg fint om du bare er flink til å spare og evt sett opp et budskjett.

Lykke til og håper du finner et sted å bo snart.

Skrevet

Et lite tips: Sett inn annone. Veldig mange utleiere som kikker der, som vil finne den "perfekte" leigetakere. Det var sånn jeg fikk min leilighet:) Og da kan du jo og skrive hvor mye du maks kan betale.

Skrevet

Hva med å kontakte studentsamskipnaden? Vi bor i studentby, betaler 4200 for 65 kvm, 2 soverom, bad, kjøkken, stue og terasse. Helt super :)

Leiligheten er inkl. internett og kabel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...