nourateadni Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 jeg skal hente noe hos en person jeg ikke kjenner så godt.. spurte når jeg kunne komme, og svaret var: jeg er nåk hjemme fra i firetia.. ehm, betyr det at hun er hjemmefra i 4 tia, og betyr det at hun er hjemme i 5 tia? eller at hun er hjemme fra ca kl 4 og utover? er for feig til å spørre selv:p
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 jeg ville tolket det som hun er hjemme fra 4 og utover
trebarnsmamma? Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ville også tolket det slik at du kan komme fra fire og utover.
tweety_m18 Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Tolker det som "er hjemme fra ca kl 4 og utover".
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Fra 4 og utover.. Men ville ikke drøyet så lenge, kjedelig for henne om hun tenker å finne på noe senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå