Gå til innhold

kan dere tolke denne meldingen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal hente noe hos en person jeg ikke kjenner så godt.. spurte når jeg kunne komme, og svaret var: jeg er nåk hjemme fra i firetia.. ehm, betyr det at hun er hjemmefra i 4 tia, og betyr det at hun er hjemme i 5 tia? eller at hun er hjemme fra ca kl 4 og utover?

er for feig til å spørre selv:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tolket det som hun er hjemme fra 4 og utover

Skrevet

at ho er hjemme før fire.. tenker jeg..

Skrevet

Sånn ville jeg tolket det også..

Skrevet

Jeg ville også tolket det slik at du kan komme fra fire og utover.

Skrevet

Tolker det som "er hjemme fra ca kl 4 og utover".

Skrevet

Fra fire og utover ja : )

Skrevet

Fra 4 og utover..

Men ville ikke drøyet så lenge, kjedelig for henne om hun tenker å finne på noe senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...