AnnCoglillepinky=) Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Noen som har pusset opp nå på slutten? Mannen min skal male på kjøkkenet med oljemaling, og jeg tenke jeg skulle dra ut en liten tur mens han holdt på med det. Noen som vet hvor lenge jeg bør bli borte? hehe.
M@mm@ Mi@ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hei=) Vi har også malt kjøkkenet med oljemaling, jeg var ikke hjemme akkurat når malingen pågikk, men etterpå var jeg iallefall i huset, men ikke på kjøkkenet!! Vi sov borte første natta, siden det anbefalles å ikke oppholde seg i malingslukta (pga gasser og slik) de første 24 timene når det gjelder oljemaling. Men lufter man godt og slik er det sikkert ingen fare, du får be gubben lage mat og slik:)) Vi fikk ikke lufta, er 3 mnd siden nemlig..og da var det kalt ute! Hehe.. de sier jo det er tryggere på slutten!? Jeg står forresten i oljemaling selv om dagen, vi maler huset, men det er nok ingen fare...bedre lufting får man jo ikke.
nurket4a Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Vi pusset opp stuen for en stund siden. Brukte både olje og vannbasertmaling. Fikk beskjed om at jeg ikke fikk være i det og burde holde meg borte i noen dager da jeg hadde muligheten for det. Dette for at alle gassene skal være borte. Jeg kunne være innom hjemme i små perioder av gangen i løpet av en dag. Spurte også om nå når vi skal male ute. Fikk beskjed om at jeg ikke fikk lov til å male, men det gjorde ikke noe om jeg var i nærheten.
M@mm@ Mi@ Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 nurket 4a: Vet du hvorfor du ikke fikk male utendørs, men fikk lov til å være i nærheten? Jeg spurte ingen jeg..bare regnet med at det ikke var noen fare, og nå har jeg vært med 2 runder rundt huset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå