Gå til innhold

Hvor er folket uten no liv henne a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er her....

Fint vær og jeg sitter inne! (for varmt,og jeg blir kvalmere av sola) Mannen min fløy til Stavanger i mårrest for å kjøre hjem motorsykkelen han har kjøpt,så det tar hele dagen og kvelden. Hvem skal jeg snakke med,egentlig???? (kjenner ingen her)

Vil shoppe,men er ikke i form til sånne luxuriøse syssler,må bruke all energien min på å henge opp en liten klesvask idag. Sparer opp all tenkelig(men fraværende?) energi og overskudd til konsert i mårra kveld,er livredd for å bli dårlig,nemlig! MÅ komme meg på konsert!!!!!!

Hva gjør dere idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her.. Plager min man som er litt fyllesyk i dag. hehe.. jeg har forsovedit fått gjort litt i dag. Rydda på verandaen etter sambo og kameraten i går. Satt på en maskin med klær, rydda og vaska kjøkkenet. nå er det på tide med en pause. hehe

Skrevet

jeg er her ;)

her er det skyet så jeg sitter gladelig inne..:P

marcus sover så jeg koser meg jeg...:-

Skrevet

Dæven,da har du gjort mer før lunsj enn jeg har gjort på 3 mnd!(kan ikke for det da,men føler meg jo lat alikevel!)

Det er veldig lov å plage fyllesyke,de fortjener all straff! (jeg er avholdsmenneske,så utnyttre hver anledning til å straffe livsnyterne!)

Tror du bakeriet på senteret borti her leverer soft-is på døra,forresten? Har så lyst på!

Skrevet

Send over noen skyer da! Pjuh!

Marcus er til å spise opp da,er så nydelig på det bildet på profilen din!

Skrevet

jeg har mine dager.. hehe.. Men har sagt til sambo her at det ikke blir noen vane. men innbiller meg at jeg kommer til å fly rundt å gjøre noe i hele dag. hehe.har til og med klart å servere hele gjengen frokost. jaggu ikke værst. hehe...

Skrevet

Hey,hvor bor du? Lyst å komme hit å være husmorvikar,eller? *blaffrer med laaaange øyenvipper*

Skrevet

Sarpsborg... Men slapp av.. Det går over for min del.. hehe.. går i rykk og napp nemlig.

Ps; Det er veldig morsomt å fly rundt med støvsugeren når sambo har skallebank.. hehe

Skrevet

Jeg er her! Klarte å være ute i sola i hele 20 minutter altså!! Og da klarte jeg til og med å få sol på ryggen!

Skal på stranda etterpå da, men sambo måtte jobbe fordi det var så mye å gjøre! Pokker han har jo jobbet HVER føkkings lørdag i mange mnd nå jo! Gleder meg til etter fødsel, da får han ikke lov å dra på jobb i permisjonen fordi de ikke har klart å skaffe vikar for han altså!

Skrevet

Jeg er her...

Er utslitt etter å ha vært på stranda i går og i forigårs.

Orker ikke tanken på å gjøre en dritt akkurat nå. Kjenner at det begynner å bli varmere...offf..

Minsten spør om stranda er åpen i dag. Orker ikke tanken på å dra noen steder. Ikke alene ihvertfall. Spesielt etter at bikkja ble angrepet på stranda av ei tispe i går. Mannen min måtte dælje løs på tispa med baggen til hu slapp taket. Tenk om jeg hadde vært alene?

Skal vurdere å henge opp litt tøy om en liten stund...

Imellomtida sitter jeg her på nettet og hører på at en eller annen nabo leker seg med en motorsag.

Skrevet

*sender over skyer i vilden sky*

haha ;)

jo takk for det,han er så søt,min lille gullklomp ;))

får lyst å spise han opp ;))))

hehehe

Skrevet

På stranda!? *drømme* Nekter å vise meg i bikini på ei strand før jeg har mageruter igjen!(altså neste sommer....)

Heldigvis jobber mannen min i it-bransjen,og der har alle helg!

Circe: pass på å støvsuge rundt sofaputene eller mellom madrassene(alt etter hvor han ligger,om han ikke er oppstanden da!)

Sarp er ikke såååå langt fra Slemmis da....;-)))) Nei,får vel bare bestille vaskehjelp! Søstra mi kommer på besøk om en uke,får la tenåringen jobbe litt for losjien,ha-ha!

Skrevet

Vær glad det er samboer'n din som har skallebank, du.

Min søte, uskyldige 16 åring kom hjem i går - 2 timer etter "portforbud" med tydlige problemer med å snakke reint...

Kanskje jeg skal vekke henne? Be henne om å vaske gulv for meg? Mooohahaha ;-)

Skrevet

Jepp har tenkt som så at jeg SKAL bade i sommer jeg og, så om jeg skulle finne på å føde i morgen så slipper jeg i allefall å vente til august før jeg får badet! Føler meg skikkelig lekker da, men stoooor mage og masse ferske strekkmerker på! Og en bikinioverdel som er litt for liten :P men gidder ikke kjøpe ny altså.

Så tenkte holmenskjær eller hvalstrand, hvalstrand hadde jo passet meg best da, med tanke på navnet :D *hihi*

Skrevet

Vi jobber forresten i isbransjen, der er det ikke noe som heter helg om sommern! Men i kveld er det sommerfest da, jippi!!!

Skrevet

Å han er oppe ja.. Gjett om. Fikk klar beskjed i går om at det kommer en dag i morgen også (altså i dag, ja du skjønner). Helt om natten, helt om dagen osv.. hehe..

Kanskje piske han ut for å klippe gresset???

Er jeg slem nå????

Skrevet

Nice! Nei,stranda er steng i helgene,da jobber ikke sand-nissen!

Huff,ikke no gøy når bikkjene sloss,jeg bruker å holde min slosskjempe unna alle andre bikkjer,i tilfelle rottefelle!

Motorsag-nabo er stas! Vi bor rett ved et bilverksted/lakksted,og det er ALLTID folk på jobb! Gjett om de blir forbausa neste nyttårsaften,når hele stedet går opp i røyk pga en nyttårsrakett fra nabotomta! hi-hi!

Skrevet

Ha ha.. Vekk henne.. Det hadde jeg gjort kl 7. hehe.. Pappa pleide å sette på gamle arbeider sanger på full guffe han. Kom inn og sang. Dæven å det fløy ting gjennom rommet. Men det funker det. Prøv...

Jeg vil sef ha en tilbakemelding på hvordan det gikk

Skrevet

Er du gal??? I denna varmen vokser gresset som besatt! MÅ klippes NÅ! Er for galt når man ikke kan se toppen av lua på hagenissene engang!

Skrevet

Tenker at det kommer til å fly ting igjennom rommet her også, ja. ;-)

Men nå skal jeg jammen gå ned å sette på en maskin tøy og småprate med henne (les: mase) mes jeg holder på. Hun har rom ved siden av vaskerommet. - Og så skal jeg la døra stå åpent, så hun merker det veldig godt når det sentrifugeres.... Gå mye inn og ut, og slamre med døra.

What else? Tenke, tenke ...

Skrevet

Han var ikke spes interresert i det.. hehe.. men jeg kan garantert komme på ett par ting til som kan bråke veldig. har en femåring og en baby.

*Løpe og vise han største hvor morsomt det er med kjelelokk*

hehe

Skrevet

Pirk borti henne, og spør "er du sulten? skal jeg lage litt pølser og eggerøre til deg til frokost?"

da får du nok et grettent svar tilbake, men da fortsetter du prikkingen. Dette gjorde min far på meg etter en halloweenfest hvor jeg og en venninne delte en helflaske med baylies!! Æsj da var jeg dårlig da... Men var gammel nok da, så han gå seg rimelig kjapt.

Skrevet

Juhu nytt nick!!

Æ vil ha fødejokærn!!!

Skrevet

Spør masse dumme mamma-spørsmål! Hvor var dere? hvem var der? Hva gjorde dere? skjedde det noe gøy? så dere på film? Når må de andre jentene komme hjem? Hva sier foreldrene deres når de er lenge ute?

Vi brukte å plage lillesøstra mi med masse teite spørsmål når hu hadde vært på fest. Fantastisk å være dum og gammeldags da!

Skrevet

Pappa kom inn til meg med sjokoladepudding og vaniljesaus også. Det er en slager.. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...