*Lissi* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Mini fikk tak i mobilen min i dag.....og kastet den opp i glasset mitt med cola. Nå ligger den til tørking, men spørs om den overlever dette:-) Har overlevd en tur i toalettet da, så er jo fortsatt håp...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Ahh, kjedelig:/ Men det spørs nå, om den overlever. Sukker og elektronikk fungerer ikke alltid like bra samme. Du får krysse fingrene;)
Fraggelhysa! Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Min overlevde en svømmetur i badekaret.. På ca 5 min.Men jeg tørket den i 1 uke før jeg slo den på, og den funket like bra. Men det spørs med cola, litt mer syre..
*Lissi* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Hmm.....var cola zero. Vet ikke om det har noe å si:-)
*Lissi* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Juuhuu! Den virker! La den i sola for litt "sjokk tørking" og nå er den som før. Flaks!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå