Gå til innhold

Det var den mobilen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini fikk tak i mobilen min i dag.....og kastet den opp i glasset mitt med cola. Nå ligger den til tørking, men spørs om den overlever dette:-) Har overlevd en tur i toalettet da, så er jo fortsatt håp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh, kjedelig:/ Men det spørs nå, om den overlever. Sukker og elektronikk fungerer ikke alltid like bra samme. Du får krysse fingrene;)

Skrevet

Min overlevde en svømmetur i badekaret.. På ca 5 min.Men jeg tørket den i 1 uke før jeg slo den på, og den funket like bra. Men det spørs med cola, litt mer syre..

Skrevet

Hmm.....var cola zero. Vet ikke om det har noe å si:-)

Skrevet

Juuhuu! Den virker! La den i sola for litt "sjokk tørking" og nå er den som før. Flaks!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...