Gå til innhold

Noe aktivitet fra chrivil i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å se om hun har svart i noen innlegg, men har ikke funnet noe foreløpig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Marolla. Har sovi leeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnge i dag jeg :-) Akkurat stått opp (rødme) Det ble ikke bursdagsbarn på deg skjønner jeg, det var jo bra siden du ikke ville at knøttet skulle komme på dagen din.. Men nå er det vel fritt fram igjen ?? Begynner å lure på om kroppen min ikke helt har forstått detta jeg.. men men..

Svigers er i byen i helga, de hadde jo planlagt å besøke barnebarnet sitt i helga (he he..) så vi får vel ta oss en tur til dem å grille litt etterpå. Om ikke annet går nå i allefall dagen da!

Åssen står det til ellers a?? Hadde du en fin bursdag???

Skrevet

Den var kjempefin den.

Har vært på kontroll på sykehuset i dag. Hodet har endelig festet seg. Så ja.. nå er det fritt frem her altså! kynnerene er sterkere også.

Skrevet

Kanskje det skjer noe snart hos deg da! Jeg er hos mine svigerforeldre i dag. De har hus ved sjøen i asker, så nå har vi bada det var kjempe deilig. Grilling står for tur snart. Litt små kynnere her også men ikke noe sterke greier. Så skjer vel ikke noe på en stund. Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Hjelper at det er helg da, da er jo mannen min hjemme så går ann å finne på litt ting sammen :-)

Skrevet

Hyggelig med grilling. Vi bestilte pizza hjem vi.. er late i varmen.

Skrevet

Fortsatt kynnere ?? Eller har det dabba av litt utover dagen???

Deilig meg noe enkelt da. Greit å grille borte, slipper liksom å styre så mye selv... Bare bli bortskjemt. Er vel lov det nå disse dagene. Så får vi bli ordentlige hsmødre når barna våre kommer.

Svigermor har bestilt barnebarn i løpet av morgendagen, siden hun bor 3 timer unna og skal reise hjem igjen i morgen kveld.. Har vel litt lyst til å hilse på knøttet. Men vi får nå se .. Har innfunnet meg med at det er noe jeg ikke kan styre!!

Nå skal vi gå en tur, er så deilig å svalt ute. Prøve å se om det hjelper å bevege seg litt.. Er uansett deilig å få beveget litt på bekkenet er litt ømt ja!

Ha en god natt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...